Μετά το LNG «δοκιμάζει» και το LBG η… κρουαζιέρα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018 22:32
Ενώ οι συζητήσεις για την ποιότητα των καυσίμων το 2020, τα μείγματα καυσίμων που θα υπερισχύσουν αλλά και τα scrubbers καλά κρατούν ο τομέας της κρουαζιέρας φαίνεται να φέρνει στο προσκήνιο και τα βιοκαύσιμα LBG. Η είδηση ότι ο Hurtigruten, που επιχειρεί στον τομέα "περιπέτειας" της κρουαζιέρας θα εισαγάγει το συγκεκριμένο καύσιμο που θα προέρχεται από την επεξεργασία νεκρών ψαριών και άλλων οργανικών κατάλοιπων για την υβριδική πρόωση πλοίου του που εναλλακτικά θα χρησιμοποιεί μπαταρίες έφερε στο τραπέζι των συζητήσεων τη συγκεκριμένη πρόταση που ειδικοί την έχουν κατατάξει στις φιλικές προς το περιβάλλον. Να σημειωθεί ότι ο Hurtigruten σχεδιάζει το 2021 να δρομολογεί τουλάχιστον έξι πλοία του με την χρήση βιοκαυσίμου, LNG και ηλεκτρικής ενέργειας από μεγάλες μπαταρίες. Υπενθυμίζεται πάντως ότι στο σύνολό του ο νεότευκτος στόλος των κρουαζιερόπλοιων που θα παραδοθεί από το προσεχές έτος μέχρι και τις αρχές του 2024 χαρακτηρίζεται «πράσινος» με τα μέχρι σήμερα παραδεκτά δεδομένα στις περί καυσίμων και εκπομπών ρύπων αναλύσεις καθώς στην πλειοψηφία του έχει υβριδικά συστήματα μπαταριών και LNG για την πρόωσή του.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.