«Καυτός» Ιούλιος για τα καύσιμα και το θείο
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 19 Ιουνίου 2018 22:28
Σε κοινή ρότα φαίνεται πως είναι BIMCO, ICS, INTERCARGO, INTERTANKO και WSC που ζήτησαν από τα μέλη του ΙΜΟ να σημειώσουν πρόοδο στο θέμα του global sulphur cap ώστε να υπάρξει ομαλή μετάβαση στα ποσοστά μείωσης που προβλέπονται.
Ενόψει και της κρίσιμης συνόδου εντός του Ιουλίου στο Λονδίνο όλα τα θέματα που σχετίζονται με τους αέριους ρύπους, την ασφάλεια των πλοίων αλλά και τους κανονισμούς βρίσκονται στο τραπέζι με το 2020 να βρίσκεται «απειλητικά» κοντά για τους τομείς της ναυτιλίας που πρέπει να συμμορφωθούν. Στοιχεία αναλύσεων που έχουν δει το φώς της δημοσιότητας από τον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων κάνουν λόγο- προβλέψεις μέχρι και εξανεμισμό της κερδοφορίας στην οποία ο τομέας εισήλθε μετά κόπων το 2017 εξ αιτίας του κόστους των καυσίμων αλλά και των απαιτήσεων για τοποθετήσεις μηχανημάτων που μειώνουν τις εκπομπές αέριων ρύπων.