Τετ12252024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Και ο αέρας στις υβριδικές προώσεις

0ρόρορας

Ενώ οι πάντες είναι προσηλωμένοι στις συζητήσεις της αρμόδιας επιτροπής του ΙΜΟ για τη μείωση των αέριων ρύπων και τις εισηγήσεις που θα κάνει ο τομέας της επιβατηγού ναυτιλίας και δη της κρουαζιέρας έριξε εκ νέου στο τραπέζι των προτάσεων για υβριδικές προώσεις και τον αέρα. Το όλο θέμα ήρθε στη δημοσιότητα με την ανακοίνωση της Viking Line σύμφωνα με την οποία έχει τοποθετηθεί στο Viking Grace cruise ferry ένας εξελιγμένος τεχνολογικά ρότορας ο οποίος μπορεί να αξιοποιήσει τη δύναμη του ανέμου για πρόωση του πλοίου υπό ορισμένες συνθήκες. Η χρήση τέτοιων «συσκευών» τα τεχνικά χαρακτηριστικά του οποίου δημοσιοποίησε η εν λόγω εταιρία αποτελούν απο ετών αντικείμενο συζητήσεων και τεχνολογικών προτάσεων από εταιρίες που διερευνούν τις δυνατότητες άλλων πηγών ισχύος για την κίνηση πλοίων ενόψει και της αυστηροποίησης του πλαισίου για τις εκπομπές αέριων ρύπων. Ο ρότορας που τοποθετήθηκε στο πλοίο έχει ύψος 24 μέτρων και 4 μέτρων πλάτος και αποτελεί εξέλιξη του Flettner rotor. Πάντως στο πλαίσιο της χρήσης των υβριδικών προώσεων η εταιρία θα τοποθετήσει επίσης δύο ανάλογους ρότορες σε δύο πλοία της που είναι υπό κατασκευή σε ναυπηγεία της Κίνας με ορίζοντα παράδοσης το 2020.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter