Κάλεσμα INTERCARGO στον IMO να «σκεφτεί» της προκλήσεις του 2020
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 02 Νοεμβρίου 2018 14:30
Νa εξετάσει τις προκλήσεις του 2020 αναφορικά με τον Sulphur Cap κανονισμό κάλεσε η INTERCARGO τον IMO.
Σεμινάριο HELMEPA - AMSA για τις απαιτήσεις για πλοία που επιχειρούν στην Αυστραλία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 15:24
Την Τρίτη 30 Οκτωβρίου 2018, το ιστορικό πλοίο “HELLAS LIBERTY” στον Πειραιά φιλοξένησε Σεμινάριο που οργάνωσε η HELMEPA σε συνεργασία με την AMSA (Australian Maritime Safety Authority), την Αρχή Ναυτικής Ασφάλειας της Αυστραλίας.
Συμφωνίες εγκατάστασης συστημάτων scrubbers σε πέντε πλοία Capesize, για την Seanergy Maritime Holdings Corp
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2018 15:14
Η Seanergy Maritime Holdings Corp. (NASDAQ: SHIP) ανακοινώνει τη σύναψη συμφωνιών εγκατάστασης συστημάτων καθαρισμού καυσαερίων (“scrubbers”) σε πέντε από τα πλοία τύπου Capesize της.
Με την «σφραγίδα» της «Med Tugs» η ναυγαιρεσία του «Νέαρχος» στην Σαντορίνη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018 17:38
Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται από προχθές οπότε και ολοκληρώθηκε από δύτες η εκτίμηση της ζημιάς του, η επιχείρηση αποκόλλησης του φορτηγού πλοίου «Νέαρχος» και μεταφοράς του σε ασφαλές αγκυροβόλιο, η οποία πραγματοποιείται με ρυμουλκά ναυαγοσωστικά σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs».
Όπως είναι ήδη γνωστό το φορτηγό πλοίο «Νέαρχος» προσάραξε το περασμένο Σάββατο ανατολικά της νησίδας Νέα Καμένη, στην Σαντορίνη με αποτέλεσμα να προκληθεί ζημιά στο αριστερό μέρος της πλώρης του, ενώ ταυτόχρονα σημειώθηκε και εισροή υδάτων στα διπύθμενα του, η οποία ωστόσο έλέγχθηκε άμεσα.
Στο σκάφος υπήρχαν 13 μέλη πληρώματος. Πέντε επιβάτες οδηγοί πέντε βυτιοφόρων τα οποία μεταφέρουν jet fuel και τα οποία συνεχίζουν να παραμένουν εγκλωβισμένα μέσα στο «Νέαρχος».
Στο σημείο της προσάραξης έσπευσε άμεσα το ναυαγοσωστικό σκάφος «Karapiperis 18» της «Med Tugs» προκειμένου να υποστηρίξει το έργο των σκαφών του Λιμενικού Σώματος, ενώ χθες η κοινοπραξία έστειλε στην Σαντορίνη άλλα δύο ναυαγοσωστικά της, ιπποδύναμης 4.000 ίππων το καθένα, ένα πλωτό γερανό και ένα ακόμη βοηθητικό σκάφος (Μπάριζα).
Η ισχυρή παρουσία της κοινοπραξίας στο συγκεκριμένο σημείο, μεταξύ των άλλων, διασφαλίζει και την αποτελεσματική προστασία της Σαντορίνης από ένα πιθανό περιστατικό θαλάσσιας ρύπανσης. Η κοινοπραξία παράλληλα έχει ήδη σχεδιάσει την πλήρη αποκατάσταση του «Νέαρχος» και συγκεκριμένα:
- Την στεγανοποίηση του ρήγματος.
- Την ασφαλή μετάγγιση των καυσίμων του πλοίου.
- Την ανάπτυξη πλωτών φραγμάτων για τον έλεγχο τυχόν θαλάσσιας ρύπανσης.
- Την ασφαλή μεταφορά του σκάφους σε ασφαλές αγκυροβόλιο, και
- Την ασφαλή απομάκρυνση των πέντε βυτιοφόρων με jet fuel που μεταφέρει.
Αυτή είναι η τρίτη ειδική αποστολή που αναλαμβάνουν να φέρουν σε πέρας τα ρυμουλκά – ναυαγοσωστικά σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs» μέσα στον Οκτώβριο.
Οι δύο προηγούμενες επιχειρήσεις ναυαγαιρεσίας αφορούσαν η πρώτη το, πλήρους φορτίου, φορτηγό πλοίο «Hercules» ναυπηγήσεως του 2006 και ένα σκάφος αναψυχής στην Μύκονο.
Όπως είναι ήδη γνωστό στην κοινοπραξία «Med Tugs» συμμετέχουν οι εταιρίες Vernicos Tugs & Salvage, Spanopoulos Group, Lyboussakis Towage & Salvage και Karapiperis Towage & Salvage.
Η «Med Tugs», είναι μια από τις μεγαλύτερες κοινοπραξίες ναυαγαιρεσίας στην Ευρώπη και η μεγαλύτερη της Μεσογείου. Διαχειρίζεται περισσότερα από 30 σκάφη ειδικών τύπων μεταξύ των οποίων ρυμουλκά, ναυαγοσωστικά, καταπολέμησης θαλάσσιας ρύπανσης, και συλλογής και αποκομιδής υγρών καταλοίπων πλοίων. Η συνολική αξία του στόλου αυτού αγγίζει τα 100 εκατομμύρια ευρώ.
Και οι τέσσερις εταιρίες συνολικά παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε περισσότερα από 40.000 πλοία ετησίως τα οποία προσεγγίζουν στην Ελλάδα, απασχολούν σχεδόν 300 ναυτικούς, καθώς επίσης διαθέτουν και ένα ισχυρό και έμπειρο στελεχιακό δυναμικό στην ξηρά.
Τα σκάφη της κοινοπραξίας «Med Tugs» μπορούν να αναπτυχθούν άμεσα όπου κληθούν σε όλη την Ευρώπη, αλλά και την Μεσόγειο, προσφέροντας πολλαπλά οφέλη και κυρίως άμεση πρόσβαση στους πραγματικούς χειριστές ενός συμβάντος μέσα απο ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον επικοινωνίας με ότι αυτό συνεπάγεται, μεταξύ άλλων και για το κόστος των όποιων εργασιών.
Η ΕΕΕ καλωσορίζει τα αποτελέσματα της 73ης Συνόδου MEPC του ΙΜΟ για τα ναυτιλιακά καύσιμα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2018 15:17
H Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (EEΕ) , με ανακοίνωσή της , καλωσορίζει την απόφαση της 73ης Συνόδου της Επιτροπής Προστασίας του Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC 73) του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού των Ηνωμένων Εθνών (UN ΙΜΟ) (Λονδίνο, 22-26/10/2018) να εξετάσει και να αντιμετωπίσει τις σοβαρές επιπτώσεις στην ασφάλεια καθώς και τις σχετικές προκλήσεις που απορρέουν από την εφαρμογή του νέου ορίου 0,5% περιεκτικότητας σε θείο στα ναυτιλιακά καύσιμα από την 1/1/2020.
ΙΜΟ: Θα εξετάζονται τα προβλήματα ασφαλείας με τα νέα καύσιμα - Δεν αναβάλλεται η χρήση τους
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 25 Οκτωβρίου 2018 10:06
Χθες αργά το βράδυ και μετά από έντονες διεργασίες η Επιτροπή Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος (MEPC) του ΙΜΟ που συνεδριάζει στο Λονδίνο κατέληξε σε ένα συμβιβασμό που προβλέπει αφενός την εφαρμογή μιας διαδικασίας συλλογής από τον ΙΜΟ, πληροφοριών γύρω από την εφαρμογή των νέων καυσίμων, ενώ παράλληλα συμφώνησε ότι δεν υπάρχει θέμα καθυστέρησης στην έναρξη εφαρμογής του νέου κανονισμού.
Θέμα HFO για την Αρκτική έθεσε η CAA στον ΙΜΟ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018 17:09
Θέμα οριστικής κατάργησης της χρήσης heavy fuel oil στις Αρκτικές ρότες ,στο χρονοδιάγραμμα που έχει θέσει ο ΙΜΟ, έθεσε εκ νέου η Clean Arctic Alliance (CAA) στη συνεδρίαση του Marine Environment Protection Committee (MEPC).