Τρι12242024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Προβληματισμός για τις απορρίψεις scrubbers ανοιχτού βρόχου στη Βαλτική

0skrubbersΗ απόρριψη νερού από τα συστήματα επεξεργασίας καυσαερίων των πλοίων (scrubbers ανοιχτού βρόχου) είναι υπεύθυνη για έως και 9% ορισμένων εκπομπών καρκινογόνων και επιβλαβών για το περιβάλλον ουσιών στη Βαλτική Θάλασσα, αποκαλύπτει μελέτη του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου Chalmers.

ECSA: Πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη… για την υιοθέτηση καθαρών καυσίμων

rypoi naftilia 057288Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο ενέκρινε τη θέση του σχετικά με τον κανονισμό FuelEU για τη ναυτιλία ενόψει των διαπραγματεύσεων με το Συμβούλιο. Οι Ευρωπαίοι πλοιοκτήτες χαιρετίζουν την πρόοδο που έχει σημειωθεί όσον αφορά την πρόταση, αλλά τονίζουν ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για να διευκολυνθεί η ενεργειακή μετάβαση και η απαλλαγή του κλάδου από τις ανθρακούχες εκπομπές, επισημαίνει σε ανακοίνωσή της η ECSA.

ESPO: Θετική η εξέλιξη για το AFIR και τον κανονισμό FuelEU στο Ε.Κ.

0ESPO4Ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Θαλάσσιων Λιμένων (ESPO) χαιρετίζει το αποτέλεσμα της ψηφοφορίας του Κοινοβουλίου σχετικά με τις προτάσεις για τον κανονισμό για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων (AFIR) και τον κανονισμό FuelEU για τη ναυτιλία στις 19 Οκτωβρίου.

«BLUE LIFE ΚΑΒΑΛΑ» Ο νέος θεσμός για τη βιώσιμη ανάπτυξη ξεκινάει από την Καβάλα

0ΚαβάλαΟι προοπτικές απασχόλησης για τους νέους στη Γαλάζια Οικονομία και τα επαγγέλματα της θάλασσας, η αξία της βιώσιμης ανάπτυξης και οι 17 στόχοι του ΟΗΕ, ο θαλάσσιος και κλιματικός γραμματισμός, η ασφάλεια στη θάλασσα και τις λιμενικές εγκαταστάσεις, και η βιωματική εμπειρία καθαρισμού ακτής, αποτελούν τις κεντρικές θεματικές που θα παρουσιαστούν, συζητηθούν και δοκιμαστούν στο πεδίο στο πλαίσιο του θεσμού BLUE LIFE KAVALA.

«Μειωμένη» ρύπανση από πλοία είδε η NASA

rupoi ploion6Το παγκόσμιο ανώτατο όριο θείου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού (ΙΜΟ) έχει μειώσει τα τεχνητά σύννεφα «τροχιάς πλοίων» σε χαμηλά επίπεδα ρεκόρ, δείχνει μια νέα μελέτη που διεξήχθη από την Εθνική Υπηρεσία Αεροναυτικής και Διαστήματος (NASA) των ΗΠΑ.

Μελέτη της EMSA για την αμμωνία ως ναυτιλιακό καύσιμο

0EMSA Ammonia 696x392Τη διαθεσιμότητα της αμμωνίας, την καταλληλότητα, τη βιωσιμότητα, τις τεχνοοικονομικές πτυχές, τους κανονισμούς και τούς κινδύνους ως κύρια συστατικά για την χρήση της ως ναυτιλιακό καύσιμο εξετάζει μελέτη της EMSA.

Προτροπή του ICS για την προστασία των φαλαινών

0WhatsAppΤο Διεθνές Ναυτιλιακό Επιμελητήριο (ICS), ενθαρρύνει τη ναυτιλιακή βιομηχανία να αναλάβει δράση για τη μείωση του κινδύνου βλάβης σε απειλούμενα είδη φαλαινών.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ