Παρ09052025

Last updateΠαρ, 05 Σεπ 2025 1pm

Στο επίκεντρο η NSR

0Containership in ice

‘Ανοίξαμε και σας περιμένουμε...» Κάπως έτσι φαίνεται ότι εξελίσσεται η προσπάθεια της Ρωσίας να «πυκνώσει» τις διελεύσεις από την συγκεκριμένη «ρότα» που εξακολουθεί να αποτελεί επίκεντρο των συζητήσεων στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων αλλά και της εφοδιαστικής. Ωστόσο φέτος το γεγονός ότι εντός του προσεχούς δεκαημέρου είναι προγραμματισμένη η διέλευση πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που έρχεται από την Κίνα με ενδιάμεσες στάσεις στο Felixstowe, το Ρότερνταμ και το Αμβούργο, πριν προχωρήσει στην Αγία Πετρούπολη δίνει άλλη διάσταση στο όλο θέμα. Και τούτο γιατί Felixstowe, Ρότερνταμ και Αμβούργο θεωρούνται κομβικής σημασίας λιμάνια και μάλιστα με πρωταγωνιστικό ρόλο στην διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων προερχόμενων από την Ασία. Σύμφωνα με τα στοιχεία πέρυσι 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πραγματοποίησαν τη διέλευση, διπλάσια από ό, τι το 2023, και προβλέπονται περισσότερες από 20 διελεύσεις φέτος. Όλα τα πλοία που πραγματοποιούν τη διέλευση NSR πρέπει να λάβουν άδειες από τη Rosatom σκάφη της οποίας διατηρούν ανοικτές τις θαλάσσιες ζώνες που παγώνουν.
Η ανάλυση των μέχρι σήμερα γνωστών δεδομένων δείχνει μια σχεδόν ίση κατανομή μεταξύ ανατολικών και δυτικών διελεύσεων, αλλά τα δεξαμενόπλοια φορτώνονται ταξιδεύοντας ανατολικά και επιστρέφουν δυτικά πιθανότατα με έρμα. Τα δεξαμενόπλοια εξακολουθούν να αποτελούν τον μεγαλύτερο αριθμό πλοίων που χρησιμοποιούν το NSR καθώς και δεξαμενόπλοιων LNG. Υπολογίζεται πάντως ότι ο Σεπτέμβριος και ο Οκτώβριος, καθώς και ο Νοέμβριος, θα είναι μια ενεργή περίοδος για την NSR. Η Ρωσία έχει επισημάνει την ισχυρή ανάπτυξη και την πρόοδο προς τον στόχο των διελεύσεων όλο το χρόνο και την επίτευξη των στόχων που έθεσε ο Βλαντιμίρ Πούτιν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter