Πεμ01232025

Last updateΠεμ, 23 Ιαν 2025 6pm

ClassNK: Κατευθυντήριες γραμμές για τους car carriers

0Electric Vehicles

Ο ClassNK αποφάσισε να δημοσιεύσει ανεξάρτητα τις δικές της κατευθυντήριες γραμμές για την ασφαλή μεταφορά ηλεκτρικών οχημάτων (εφεξής "Κατευθυντήριες γραμμές") προκειμένου να παρέχει καθοδήγηση στους πελάτες της σχετικά με τα χαρακτηριστικά των πυρκαγιών ηλεκτρικών οχημάτων και τα πρόσθετα μέτρα ασφαλείας που μπορούν να εφαρμοστούν για την πρόληψη τέτοιων πυρκαγιών.
Οι παρούσες κατευθυντήριες γραμμές παρέχουν στους ιδιοκτήτες και τις εταιρείες διαχείρισης οχημάτων χρήσιμες πληροφορίες και ένα πλαίσιο σχετικά με εθελοντικά και προηγμένα μέτρα πυρασφάλειας για τις θαλάσσιες μεταφορές ηλεκτρικών οχημάτων.
Το περίγραμμα της τεχνικής υπηρεσίας που παρέχεται από την εταιρεία αυτή καθορίζεται στα κεφάλαια 1 έως 3. Ως υπηρεσίες, η κοινωνία αυτή μπορεί αντικειμενικά να αξιολογεί τα προηγμένα μέτρα ασφαλείας που παρέχονται από τους πλοιοκτήτες και τις εταιρείες διαχείρισης των μεταφορέων οχημάτων και να τοποθετεί τις σχετικές ενδείξεις κλάσης στους μεταφορείς οχημάτων που λαμβάνουν προηγμένα μέτρα πυρασφάλειας σύμφωνα με τις παρούσες κατευθυντήριες γραμμές.
Η επεξήγηση των χαρακτηριστικών των πυρκαγιών ηλεκτρικών οχημάτων προσδιορίζεται στο κεφάλαιο 5, με στόχο την ανταλλαγή των απαραίτητων γνώσεων για τη θέσπιση πυροσβεστικών μέτρων. Επιπλέον, η επεξήγηση των κατευθυντήριων γραμμών για τις πυρκαγιές αυτές, συμπεριλαμβανομένων παραδειγμάτων μέτρων, καθορίζεται στο κεφάλαιο 6 με βάση τα χαρακτηριστικά των πυρκαγιών ηλεκτρικών οχημάτων που καθορίζονται στο κεφάλαιο 5.

Υπενθυμίζεται ότι παρόλο που τέτοιοι κανονισμοί θεωρούνται, κατ 'αρχήν, απαραίτητοι το συντομότερο δυνατό, η επίσημη διαδικασία θέσπισης νέων διεθνών κανονισμών είναι γενικά χρονοβόρα και η MSC του ΙΜΟ δήλωσε ότι ελπίζει να ολοκληρώσει αυτή τη διαδικασία κάποια στιγμή μεταξύ 2024 και 2027. Ορισμένοι εθνικοί και περιφερειακοί κυβερνητικοί οργανισμοί, από την άλλη πλευρά, ανέλαβαν την πρωτοβουλία και δημοσίευσαν τις δικές τους κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τη μεταφορά τέτοιων οχημάτων πριν από τον ΙΜΟ. για παράδειγμα, ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός για την Ασφάλεια στη Θάλασσα (EMSA) δημοσίευσε τον Μάιο του 2022 τις κατευθυντήριες γραμμές του σχετικά με τη μεταφορά AFV σε χώρους Ro-Ro για οχήματα με εναλλακτικά καύσιμα (AFV) που μεταφέρονται σε χώρους ro-ro φορτηγών και επιβατηγών πλοίων, ενώ ο Οργανισμός Ναυτιλίας και Ακτοφυλακής (MCA) του Ηνωμένου Βασιλείου δημοσίευσε το σημείωμα θαλάσσιας καθοδήγησης (MGN) 653 (M) τον Ιούλιο του 2022 για ηλεκτρικά οχήματα επί επιβατηγών οχηματαγωγών roll-on/roll-off (ro-ro).
ClassNK

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter