USCG:Στη δημοσιότητα κανονισμός για την ασφάλεια στις θαλάσσιες μεταφορές
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2025 08:55
Η Ακτοφυλακή των ΗΠΑ πρόκειται να δημοσιεύσει ανακοίνωση του τελικού κανόνα της για την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο στο σύστημα θαλάσσιων μεταφορών στο ομοσπονδιακό μητρώο των ΗΠΑ σήμερα Παρασκευή 17 Ιανουαρίου. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη στρατηγική που αντιμετωπίζει την αυξανόμενη απειλή για τα πλοία, τα λιμάνια και τις εγκαταστάσεις και τις επιχειρήσεις στον Εξωτερικό Ηπειρωτικό Εαυτό και απαιτεί από τους φορείς εκμετάλλευσης να λάβουν νέα μέτρα για να σκληρύνουν τις άμυνες και τις προετοιμασίες τους.
Το Λιμενικό Σώμα γράφει στο έγγραφο των 370 σελίδων ότι ο σκοπός του τελικού κανόνα είναι η διασφάλιση του συστήματος θαλάσσιων μεταφορών (MTS) από τρέχουσες και αναδυόμενες απειλές που σχετίζονται με την ασφάλεια στον κυβερνοχώρο. Αναφέρει ότι καθορίζει ελάχιστες απαιτήσεις ασφάλειας στον κυβερνοχώρο για να βοηθήσει στην κατεύθυνση, την ανταπόκριση και την ανάκαμψη από κινδύνους στον κυβερνοχώρο που μπορεί να προκαλέσουν περιστατικά ασφάλειας στις μεταφορές.
"Αυτός ο τελικός κανόνας αντιμετωπίζει τους κινδύνους από την αυξημένη διασυνδεσιμότητα και ψηφιοποίηση του MTS και τις τρέχουσες και αναδυόμενες απειλές στον κυβερνοχώρο για την ασφάλεια στη θάλασσα στο MTS με τις πρόσθετες ελάχιστες απαιτήσεις", δηλώνει το έγγραφο.
Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν απάντησε στις αυξανόμενες ανησυχίες για τους κινδύνους στον κυβερνοχώρο που ξεκίνησαν με τις κατηγορίες ότι οι κινεζικοί γερανοί εμπορευματοκιβωτίων για λιμάνια περιείχαν συνδέσμους κατασκοπείας και δυνατότητες απομακρυσμένου προγραμματισμού. Η εμπορική ένωση των λιμένων το χαρακτήρισε παράνοια, αλλά το θέμα κέρδισε έδαφος στο Κογκρέσο των ΗΠΑ, οδηγώντας σε μια σειρά προσπαθειών για τη σκλήρυνση της υποδομής των λιμένων των ΗΠΑ.
Η ακτοφυλακή της USCG διατάχθηκε να ελέγξει τα λιμάνια και να αναπτύξει τους νέους κανόνες, επιβλέποντας επίσης την ενίσχυση της ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Ο Λευκός Οίκος κινήθηκε επίσης για να επιβάλει νέους δασμούς στους κινεζικούς γερανούς φορτίου και τον εξοπλισμό και να ενθαρρύνει τον επαναπατρισμό των κατασκευαστικών δυνατοτήτων στις ΗΠΑ.
Ο τελικός κανόνας απαιτεί μια σειρά βημάτων από τους ιδιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων, εγκαταστάσεων και εγκαταστάσεων εξωτερικής υφαλοκρηπίδας με σημαία ΗΠΑ για την ενίσχυση και τη διατήρηση των προσπαθειών ασφάλειας στον κυβερνοχώρο. Η USCG θα επιβλέπει τις προσπάθειες. Εκτιμά ότι ο κανόνας δημιουργεί κόστος για τη βιομηχανία και την κυβέρνηση περίπου 1,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων συνολικά και ετήσιο κόστος 138,7 εκατομμυρίων δολαρίων.