AiP από LR για box ship με καύσιμο αμμωνία
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 31 Οκτωβρίου 2024 13:16
Η Lloyd's Register (LR) και η HD Hyundai Heavy Industries (HHI) υπέγραψαν κατ' αρχήν έγκριση (AiP) για ένα πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου με αμμωνία κατηγορίας 15.300 TEU στο πλαίσιο ενός κοινού αναπτυξιακού έργου (JDP). Ωστόσο, εξακολουθούν να υπάρχουν προκλήσεις, κυρίως λόγω της εγγενούς τοξικότητας της αμμωνίας, η οποία έχει περιορίσει την ευρεία υιοθέτησή της ως εναλλακτική λύση διπλού καυσίμου σε πολλά σχέδια πλοίων.
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η HHI έχει αναπτύξει ένα δίδυμο σχέδιο skeg για ένα εξαιρετικά μεγάλο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων (ULCS). Το σκάφος μήκους 365 μέτρων διαθέτει δύο κινητήρες μικρής οπής που κυκλοφορούν σήμερα στην αγορά, καθώς και δεξαμενές καυσίμου αμμωνίας που βρίσκονται μπροστά από το μηχανοστάσιο, μακριά από το κατάστρωμα, για να εγγυηθούν ασφαλείς λειτουργίες εφοδιασμού καυσίμων και βελτιωμένη κατοικησιμότητα του πληρώματος.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αυτός είναι ο πρώτος σχεδιασμός που περιλαμβάνει κινητήρες διπλού καυσίμου με αμμωνία για το ULCS, καθώς δεν υπάρχουν επί του παρόντος διαθέσιμοι μεγάλοι κινητήρες διπλού καυσίμου με αμμωνία. Η LR το εξέτασε για να διασφαλίσει ότι πληροί τα ισχύοντα πρότυπα ασφάλειας και λειτουργικής αποδοτικότητας σχετικά με τη χρήση αμμωνίας ως καυσίμου πλοίων και παρέχει τεχνικές συμβουλές για περαιτέρω ανάπτυξη σχεδιασμού.