Πεμ01162025

Last updateΠεμ, 16 Ιαν 2025 7am

«Πρόβλημα» στον Παναμά «βλέπει» η MAERSK

0MaerskLine

Οι πίεση από τις μειωμένες διελεύσεις πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων από τη διώρυγα του Παναμά λόγω του προβλήματος με τα ύψη των υδάτων οδήγησε την MAERSK να εκδώσει ενημερωτικό σημείωμα προς τους πελάτες της. Η εταιρία ανακοίνωσε ότι τροποποιεί την υπηρεσία OC1, που λειτουργεί μεταξύ Ωκεανίας και Αμερικής σημειώνοντας ότι τα πλοία που χρησιμοποιούσαν τη διώρυγα του Παναμά πριν θα παραλείψουν τώρα τη διώρυγα του Παναμά και θα χρησιμοποιήσουν μια «χερσαία γέφυρα» που χρησιμοποιεί σιδηρόδρομο για τη μεταφορά φορτίου περίπου 50 μίλια κατά μήκος του ισθμού. Η Διώρυγα του Παναμά απαιτεί από ορισμένα πλοία να στέλνουν εμπορευματοκιβώτια δια ξηράς για να μειώσουν το βάρος και το βύθισμα, αλλά τώρα, παρά την αναφορά της Αρχής της Διώρυγας του Παναμά ότι καθυστέρησε περαιτέρω προγραμματισμένη μείωση του αριθμού των ημερήσιων διελεύσεων, η MAERSK δημιουργεί μια μοναδική λύση δύο πλοίων για αυτή τη διαδρομή. Εξηγώντας τη νέα διαδρομή χερσαίας γέφυρας, η εταιρία αναφέρει ότι «αυτό δημιουργεί δύο ξεχωριστούς βρόχους, έναν Ατλαντικό και έναν Ειρηνικό. Τα πλοία του Ειρηνικού θα στραφούν στο Balboa του Παναμά, αφήνοντας φορτίο με κατεύθυνση τη Λατινική Αμερική και τη Βόρεια Αμερική και παραλαμβάνοντας φορτίο με προορισμό την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία. Τα πλοία του Ατλαντικού θα στραφούν στο Manzanillo του Παναμά, αφήνοντας το φορτίο με κατεύθυνση την Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία και παραλαμβάνοντας φορτίο με προορισμό τη Λατινική και τη Βόρεια Αμερική. Τέλος προειδοποιεί για καθυστερήσεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter