Επιπρόσθετες χρεώσεις...
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 13 Δεκεμβρίου 2023 14:32
Τα καύσιμα μηδενικών εκπομπών θα μπορούσαν να προσθέσουν 50% στο κόστος μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σύμφωνα με τα όσα αναφέρει μία νέα έκθεση της UMAS.
Η UMAS χρησιμοποίησε μια ποικιλία μοντέλων για να εκτιμήσει το κόστος που θα προκύψει, καταλήγοντας στο συμπέρασμα ότι θα μπορούσαν να προσθέσουν έως και το ήμισυ στην τρέχουσα τιμή των κινούμενων κιβωτίων σε ορισμένες διαδρομές. Αρχικά, η έκθεση προβλέπει ότι θα υπάρξει σημαντικό χάσμα κόστους μεταξύ των συμβατικών ορυκτών καυσίμων και των κλιμακούμενων καυσίμων μηδενικών εκπομπών. Για παράδειγμα, το 2030 στη διαδρομή του Ειρηνικού, σύμφωνα με το καλύτερο σενάριο τιμών καυσίμων, η διαφορά κόστους μπορεί να είναι 150 δολάρια ανά TEU για πράσινη αμμωνία, 210 δολάρια ανά TEU για πράσινη μεθανόλη και έως και 350 δολάρια ανά TEU για πράσινη αμμωνία και 450 δολάρια ανά TEU για πράσινη μεθανόλη σε ένα σενάριο υψηλής τιμής καυσίμου. Το χαμηλότερο κόστος που βρίσκουν οι αναλυτές θα ήταν 90 δολάρια ανά TEU στον Ειρηνικό και ακόμη και σε μια κινεζική παράκτια διαδρομή θα μπορούσε να κυμαίνεται μεταξύ 30 και 70 δολαρίων ανά TEU. Το χάσμα του κόστους των καυσίμων αναγνωρίζεται πλέον ως το κύριο εμπόδιο για τη μετάβαση της ναυτιλίας.