Παρ01172025

Last updateΠαρ, 17 Ιαν 2025 8pm

Η LR, η SDC Ship Design και η Consult αναπτύσσουν καινοτόμο ιδέα εξοικονόμησης χώρου για πλοία που τροφοδοτούνται με μεθανόλη

bulk ships 000

Η Lloyd's Register (LR), σε συνεργασία με την SDC Ship Design and Consult, έχει αναπτύξει μια νέα ιδέα για τη χρήση δεξαμενών έρματος στη θέση των φραγμάτων γύρω από δεξαμενές μεθανόλης, επιτρέποντας στους φορείς εκμετάλλευσης πλοίων περισσότερο χώρο για την τεχνολογία καυσίμου μεθανόλης.
Για μετασκευές τεχνολογίας μεθανόλης σε υπάρχοντα πλοία, η ανάπτυξη αναμένεται να επιτρέψει στους πλοιοκτήτες να μετατρέψουν τα πλοία τους χωρίς απώλεια πολύτιμου χώρου, καταργώντας την απαίτηση για φράγματα γύρω από δεξαμενές καυσίμων, όπως απαιτείται από το MSC.1/Circ.1621.
Τα Cofferdams είναι μεγάλοι χώροι που χρησιμοποιούνται για να αποτρέψουν τη διαρροή περιεχομένου από παρακείμενες δεξαμενές απευθείας σε άλλες περιοχές. Η ανάγκη για αυτόν τον χώρο είτε αυξάνει το μέγεθος ενός σκάφους είτε καταλαμβάνει χώρο που θα μπορούσε να αξιοποιηθεί καλύτερα και αντίστοιχα αυξάνει την κατανάλωση καυσίμων ενός πλοίου.
Η καινοτομία αναμένεται να μειώσει σημαντικά την πιθανότητα διασταυρούμενης μόλυνσης ενισχύοντας τα όρια των δεξαμενών με διεξοδικές διαδικασίες συγκόλλησης, αυξημένους ποιοτικούς ελέγχους και πρόσθετα μέτρα ασφαλείας.
Η ιδέα αναμένεται να επιτρέψει έναν αποτελεσματικό σχεδιασμό σκαφών για ένα ευρύ φάσμα τύπων πλοίων και θα δει την LR γενικά να αποδέχεται τη χρήση δεξαμενών έρματος αντί των φραγμάτων, όπως απαιτείται από τις ενδιάμεσες κατευθυντήριες γραμμές του ΙΜΟ για την ασφάλεια των πλοίων που χρησιμοποιούν μεθυλική / αιθυλική αλκοόλη ως καύσιμο.
Η καινοτομία αφορά τόσο τις νέες κατασκευές όσο και τις μετατροπές, με καθορισμένες απαιτήσεις σχεδιασμού που καθορίζονται στο πλαίσιο μιας διαδικασίας σχεδιασμού και διευθέτησης συγκεκριμένου έργου. Η συνεργασία ακολούθησε ένα έργο αναβάθμισης με την SDC Ship Design στο οποίο η LR και η SDC ανέπτυξαν από κοινού την ιδέα.
Ο Colin Rawlins, Στρατηγικός Επιχειρηματικός Εταίρος και Ανώτερος Εκπρόσωπος της Lloyd's Register για τη Γερμανία, δήλωσε: «Η LR είναι στην ευχάριστη θέση να αποκαλύψει την καινοτόμο ιδέα της για την εγκατάσταση δεξαμενών καυσίμου μεθανόλης χωρίς την απαίτηση για cofferdams. Η εξέλιξη αυτή θα επιτρέψει τόσο σε νέα κατασκευαστικά έργα όσο και σε μετατροπές να αξιοποιήσουν χώρο που διαφορετικά θα καταλάμβαναν τα φράγματα για την εγκατάσταση μεθανόλης ως τεχνολογίας καυσίμου, συμβάλλοντας έτσι στην επιτάχυνση της μετάβασης στη θαλάσσια ενέργεια με ευκολότερη υιοθέτηση εναλλακτικών καυσίμων όπως η μεθανόλη.
Ο Michael Waechter, Διευθύνων Σύμβουλος της SDC, δήλωσε: «Πρέπει να είναι προς το συμφέρον όλων να βρεθούν απλές και επομένως αποτελεσματικές λύσεις για την εφαρμογή εναλλακτικών καυσίμων, προκειμένου να επιταχυνθεί η μετάβαση στη ναυτιλία μηδενικού ισοζυγίου. Οι λύσεις αυτές δεν πρέπει να θέτουν σε κίνδυνο την ασφάλεια με κανέναν τρόπο και πρέπει να βασίζονται στις αντίστοιχες φυσικές/χημικές ιδιότητες των καυσίμων. Η αναπτυγμένη λύση μας βοηθά να φιλοξενήσουμε περισσότερη χωρητικότητα μεθανόλης σε λιγότερο χώρο και έτσι αυξάνει την απόδοση του πλοίου. Ωστόσο, απαιτούνται περαιτέρω προσπάθειες σε όλα τα επίπεδα για να καταστούν τα εναλλακτικά καύσιμα πιο ελκυστικά από εμπορική άποψη.»
Ο Manuel Ortuño, Global Manager Ship Structures Specialized Ships, Lloyd's Register, δήλωσε: «Η LR και η SDC ανέπτυξαν αυτή την ιδέα για να βοηθήσουν να ξεπεραστούν οι δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κλάδος με την εφαρμογή των ενδιάμεσων κατευθυντήριων γραμμών του ΙΜΟ. Αυτή η καινοτομία θα παρέχει ισοδύναμο επίπεδο ασφάλειας χωρίς την ανάγκη για cofferdams, επιτρέποντας έτσι αποτελεσματικές ευκαιρίες σχεδιασμού και μετατροπής πλοίων
Η μεθανόλη έχει τεράστιες δυνατότητες να μειώσει τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου και να διευκολύνει την καθαρή μηδενική ναυτιλία για ένα ευρύ φάσμα θαλάσσιων εφαρμογών, από μικρά έως μεγάλα πλοία και τόσο για νέες κατασκευές όσο και για μετατροπές. Είναι βιοδιασπώμενο και πλήρως αναμίξιμο με νερό, και το σημαντικότερο, είναι χαμηλής τοξικότητας στους υδρόβιους οργανισμούς.
Η Lloyd's Register δημοσίευσε πρόσφατα μια έκθεση σχετικά με τις μετασκευές κινητήρων, η οποία αξιολόγησε την κατάσταση της τεχνολογίας, της ολοκλήρωσης και της συμμόρφωσης, παράλληλα με την επιχειρηματική περίπτωση για τη μετασκευή πλοίων. Μία από τις βασικές προκλήσεις με τις μετασκευές που εντοπίστηκαν από τη μελέτη είναι η ενοποίηση του συστήματος, με σημαντικά ζητήματα όπως η στέγαση για μεγαλύτερες δεξαμενές καυσίμων, ο χώρος για εξοπλισμό προετοιμασίας καυσίμου και η διασφάλιση της εφαρμογής μέτρων ασφαλείας, για την ταχεία μετασκευή του υφιστάμενου στόλου ορυκτών καυσίμων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter