Μεγάλοι ναυτασφαλιστές συμμετέχουν σε πρωτοποριακή πρωτοβουλία για τη βελτίωση της ασφάλειας του φορτίου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 05 Σεπτεμβρίου 2023 13:58
Δύο μεγάλοι ναυτιλιακοί ασφαλιστές του Ηνωμένου Βασιλείου, το UK P &I Club και το TT Club, έγιναν μέλη της πρωτοβουλίας Cargo Fire & Loss Innovation Initiative (CFLII).
Η πρωτοβουλία, που ξεκίνησε τον Φεβρουάριο του 2023, είναι ένα πολυετές πρόγραμμα επιτάχυνσης της συνεργατικής τεχνολογίας που επικεντρώνεται στη μείωση των πυρκαγιών φορτίου και των απωλειών στη ναυτιλία και των επιπτώσεών της. Υποστηρίζεται ήδη από τις Anchor Partners COSCO Shipping Lines, Evergreen Line, HMM, Lloyd's Register, Maersk, Offen Group, ONE και Seaspan, οι οποίες αντιπροσωπεύουν περίπου το 50% της συνολικής αγοράς τακτικών γραμμών.
Το πρόγραμμα θα συμβάλει στην επιτάχυνση της υιοθέτησης της τεχνολογίας και των βέλτιστων πρακτικών εντοπίζοντας συγκεκριμένες ευκαιρίες όπου η τεχνολογία μπορεί να κάνει τη διαφορά, διαμορφώνοντας κοινές απαιτήσεις, προσδιορίζοντας τεχνολογικές λύσεις, πραγματοποιώντας δοκιμές και αναπτύσσοντας βέλτιστες πρακτικές και συστάσεις. Έχει ήδη αρχίσει να εργάζεται για την εξεύρεση λύσης για την έγκαιρη ανίχνευση πυρκαγιάς στο αμπάρι.
Το UK P&I Club, ένας από τους κορυφαίους αμοιβαίους ασφαλιστές στον κόσμο υποχρεώσεων τρίτων για ποντοπόρα εμπορικά πλοία, και το TT Club, ο κορυφαίος ανεξάρτητος πάροχος αμοιβαίων ασφαλίσεων και συναφών υπηρεσιών διαχείρισης κινδύνων στον κλάδο των διεθνών μεταφορών και logistics, είναι οι πρώτοι ασφαλιστές που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία, προσχωρώντας στο σημαντικό ποσοστό των μεταφορέων εμπορευματοκιβωτίων παγκοσμίως που συμμετέχουν ήδη στην πρωτοβουλία ανοικτής καινοτομίας.
Η πρωτοβουλία έχει ευρύ τεχνολογικό πεδίο εφαρμογής, το οποίο περιλαμβάνει τρία σημαντικά θέματα που εγείρουν ανησυχίες. Το πρώτο αφορά τον έλεγχο του φορτίου επί του πλοίου, συμπεριλαμβανομένου του κατά πόσον το φορτίο έχει φορτωθεί σωστά, ασφαλιστεί και παρακολουθείται κατά τη διάρκεια της διαμετακόμισης. Ο δεύτερος τομέας καλύπτει την πυρκαγιά επί του πλοίου, την ικανότητα ταχείας ανίχνευσης πυρκαγιών και την πρόληψη της διάδοσης μέσω αποτελεσματικής αντίδρασης επί του πλοίου, ιδίως σε φορτηγά πλοία όπως πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων. Το τρίτο θέμα αφορά τις προκλήσεις που δημιουργούνται από την αυξανόμενη κλίμακα των σκαφών.