Κυρ01192025

Last updateΚυρ, 19 Ιαν 2025 8pm

INTERCARGO: Δεν χωράει εφησυχασμός- Χάθηκαν 26 πλοία από υγροποίηση φορτίου

Intercargo logo 11

Η υγροποίηση φορτίου εξακολουθεί να παραμένει ο μεγαλύτερος παράγοντας απώλειας ζωών που σχετίζεται με απώλειες πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, ενώ η προσάραξη παραμένει η κύρια αιτία απωλειών πλοίων, σύμφωνα με την πρόσφατα δημοσιευμένη έκθεση ατυχημάτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου 2013-2022 από την INTERCARGO.
Το έγγραφο υποβλήθηκε στον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό τον Μάιο, πριν από την 9η σύνοδο της Υποεπιτροπής του για την Εφαρμογή των Μέσων του ΙΜΟ (III), η οποία πραγματοποιείται στον ΙΜΟ από τις 31 Ιουλίου έως τις 4 Αυγούστου και έχει βασικό ρόλο στα ατυχήματα ανάλυση και έκδοση διδαγμάτων από θαλάσσια συμβάντα.
Η έκθεση ατυχημάτων παρέχει 10ετείς πληροφορίες σχετικά με τα στατιστικά στοιχεία ατυχημάτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, εξετάζοντας τις τάσεις των ατυχημάτων όσον αφορά τόσο την απώλεια ζωής όσο και την απώλεια πλοίων, εξετάζοντας το μέγεθος και την ηλικία των πλοίων καθώς και τις επιδόσεις του κράτους σημαίας.
Ενώ η έκθεση δείχνει μια σαφή τάση βελτίωσης της ασφάλειας και μείωσης των απωλειών πλοίων σε μια εποχή αύξησης του στόλου, δείχνει επίσης ότι εξακολουθούν να συμβαίνουν σοβαρά περιστατικά που περιλαμβάνουν απώλειες ζωών και η βιομηχανία πρέπει να εξετάσει γιατί εξακολουθούν να συμβαίνουν - υπάρχει Δεν υπάρχει περιθώριο εφησυχασμού.
Ο Διευθυντής Επιχειρήσεων Xianyong (Joe) Zhou, δήλωσε: "Ως η φωνή της παγκόσμιας ναυτιλίας ξηρού χύδην φορτίου, η INTERCARGO είναι αποφασισμένη να βοηθήσει στην ανταπόκριση σε αυτά τα γεγονότα. Ενώ η έκθεση επισημαίνει ότι γίνονται βελτιώσεις στον τομέα της ασφάλειας, υπάρχουν ακόμη σαφώς περισσότερα να κάνουμε για να κάνουμε την αποστολή ασφαλέστερη. Πρέπει να συνεχίσουμε να μαθαίνουμε πώς μπορούμε να προστατεύσουμε καλύτερα τη ζωή των ναυτικών, καθώς και τα πλοία και το φορτίο τους από ζημιές και απώλειες».
Η έκθεση υπογραμμίζει ότι μεταξύ 2013 και 2022, 26 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου άνω των 10.000 τόνων νεκρού βάρους (dwt) αναφέρθηκαν ως χαμένα, με την τραγική απώλεια της ζωής 104 ναυτικών.
Τα στατιστικά στοιχεία μόνο για το 2022 δείχνουν την απώλεια δύο πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, το ένα λόγω σύγκρουσης και το άλλο από απώλεια ισχύος και βύθιση σε θαλασσοταραχή, με απώλεια 12 ναυτικών από αυτά τα περιστατικά.
Η κυλιόμενη έκθεση επισημαίνει επίσης ότι τέσσερα από τα πέντε θύματα φορτηγών πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου, τα οποία οδήγησαν στην απώλεια 70 ζωών, συνέβησαν ως αποτέλεσμα της υγροποίησης φορτίου. Τέσσερα ήταν φορτωμένα με μετάλλευμα νικελίου και ένα με βωξίτη.
Όσον αφορά τις απώλειες πλοίων, η προσάραξη ήταν η πιο κοινή αναφερόμενη αιτία μεταξύ 2013 και 2022, αντιπροσωπεύοντας 12 πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου που χάθηκαν (46,2%), με διάφορες άλλες αιτίες, συμπεριλαμβανομένων προβλημάτων με μηχανήματα και εξοπλισμό.
Η άντληση διδαγμάτων από συμβάντα και ατυχήματα και η ανταλλαγή εμπειριών έχουν αποδειχθεί αποτελεσματικές στην ευαισθητοποίηση σχετικά με την ασφάλεια και, εκτός από την υποβολή της έκθεσης ατυχημάτων πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου INTERCARGO στον ΙΜΟ κάθε χρόνο από το 1996, η ένωση έχει κάνει τη φωνή της να ακουστεί σε μια σειρά ζητημάτων ασφάλειας στον ΙΜΟ μέσω εγγράφων και παρεμβάσεων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter