Νέες κατευθυντήριες γραμμές για ασφαλείς εργασίες πρόσδεσης πλοίων
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 03 Ιουλίου 2023 08:12
Η Επιτροπή Ναυτικής Ασφάλειας (MSC 95) συμφώνησε να αναθεωρήσει τον κανονισμό II-1/3-8 της SOLAS και τις σχετικές κατευθυντήριες γραμμές (MSC.1/Circ.1175) και να αναπτύξει νέες κατευθυντήριες γραμμές για ασφαλείς εργασίες πρόσδεσης για όλα τα πλοία, προκειμένου να αποφευχθούν μη ασφαλείς και ανθυγιεινές καταστάσεις εργασίας κατά τη διάρκεια των εργασιών ελλιμενισμού.
Οι εργασίες αυτές οδήγησαν στην έκδοση του τροποποιημένου κανονισμού II-1/3-8 της SOLAS (ψήφισμα MSC.474(102)), ο οποίος τίθεται σε ισχύ την 1η Ιανουαρίου 2024, και στην έγκριση των αναθεωρημένων κατευθυντήριων γραμμών σχετικά με τον εξοπλισμό ρυμούλκησης και πρόσδεσης επί του πλοίου (MSC.1/Circ.1175/Rev.1) για πλοία με ημερομηνία κατασκευής από την 1η Ιανουαρίου 2024*, καθώς και τα ακόλουθα:
νέα MSC.1/Εγκύκλ.1619 σχετικά με τις κατευθυντήριες γραμμές για τον σχεδιασμό των διατάξεων πρόσδεσης και την επιλογή του κατάλληλου εξοπλισμού και εξοπλισμού πρόσδεσης για ασφαλή πρόσδεση· και
νέο MSC.1/Εγκύκλ.1620 σχετικά με τις κατευθυντήριες γραμμές για την επιθεώρηση και τη συντήρηση του εξοπλισμού πρόσδεσης, συμπεριλαμβανομένων των γραμμών.
*Οι κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με τον εξοπλισμό ρυμούλκησης και πρόσδεσης επί του πλοίου (MSC.1/Εγκύκλ.1175) παραμένουν σε ισχύ για πλοία με ημερομηνία κατασκευής από την 1η Ιανουαρίου 2007 και μετά, αλλά πριν από την 1η Ιανουαρίου 2024