Σαβ04202024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Δήλωση της CLIA και του ECSA σχετικά με την οδηγία RED και τους στόχους της για τις μεταφορές

0Bunkering

«Με βάση την αρχική πολιτική συμφωνία που επιτεύχθηκε στις 23 Μαρτίου σχετικά με το FuelEU Maritime, πέφτει η ευθύνη στους φορείς εκμετάλλευσης θαλάσσιων μεταφορών να χρησιμοποιούν ανανεώσιμα καύσιμα, χωρίς αντίστοιχη υποχρέωση από την πλευρά της προσφοράς» αναφέρουν σε κοινή δήλωσή τους CLIA και ECSA.
«Προκαταβολικά του τελευταίου γύρου διαπραγματεύσεων σχετικά με την οδηγία για τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας (RED) στις 29 Μαρτίου, η Ένωση Εφοπλιστών της Ευρωπαϊκής Κοινότητας (ECSA) και η Διεθνής Ένωση Κρουαζιερόπλοιων (CLIA) καλούν συνεπώς τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα να διασφαλίσουν την έγκριση δεσμευτικού στόχου για την προμήθεια ανανεώσιμων και κλιμακούμενων καυσίμων πλοίων. Αυτό είναι ζωτικής σημασίας για να διασφαλιστεί ότι διατίθενται στην αγορά επαρκείς ποσότητες καυσίμων πλοίων μηδενικών και χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών σε προσιτή τιμή.
Σύμφωνα με σενάρια πολιτικής στο πλαίσιο του σχεδίου κλιματικών στόχων για το 2030, «τα ανανεώσιμα καύσιμα και τα καύσιμα χαμηλών ανθρακούχων εκπομπών θα πρέπει να αντιπροσωπεύουν μεταξύ 6 % και 9 % του μείγματος καυσίμων διεθνών θαλάσσιων μεταφορών το 2030 και μεταξύ 86 % και 88 % έως το 2050, ώστε να συμβάλουν στην επίτευξη των στόχων μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου (αερίων του θερμοκηπίου) στο σύνολο της οικονομίας της ΕΕ». Ωστόσο, σήμερα, ο εφοδιασμός του ναυτιλιακού τομέα με τέτοια καύσιμα δεν υπάρχει σχεδόν καθόλου στην Ευρώπη» καταλήγει η κοινή δήλωση.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter