Στην τελική φάση σχεδιασμού πλοίου μεταφοράς υγροποιημένου υδρογόνου
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 28 Απριλίου 2022 19:48

Ο Ιαπωνικός νηογνώμονας ClassNK εξέδωσε καταρχήν έγκριση (AiP) για έναν μεγάλο φορέα υγροποιημένου υδρογόνου που αναπτύχθηκε από την Kawasaki Heavy Industries Ltd. Το υδρογόνο αναμένεται να χρησιμοποιηθεί ως πηγή καθαρής ενέργειας για την υλοποίηση μιας κοινωνίας χωρίς ανθρακούχες εκπομπές , καθώς η καύση του δεν εκπέμπει CO2. Για να συμβάλει στη θαλάσσια μεταφορά υδρογόνου και στη χρήση για τα θαλάσσια καύσιμα, η οποία αναμένεται να επεκταθεί παγκοσμίως, ο ClassNK έχει εργαστεί για τη θέσπιση των απαραίτητων προτύπων και πιστοποίησης. Μάλιστα έχει εκδώσει AiP για το σχεδιασμό του Συστήματος Περιορισμού Φορτίου (CCS) και AIPs για συστήματα διακίνησης φορτίου (CHS), τα οποία αποτελούν βασικά στοιχεία σχεδιασμού του σκάφους με κύριους λέβητες διπλού καυσίμου που χρησιμοποιούν αέριο καύσης υδρογόνου ως καύσιμο, αντίστοιχα. Ο ClassNK εξέτασε επίσης τον ολοκληρωμένο σχεδιασμό ενός μεγάλου μεταφορέα υγροποιημένου υδρογόνου 160.000m3, εξοπλισμένου με τα προαναφερθέντα συστήματα περιορισμού φορτίου και εξέδωσε καταρχήν έγκριση (AiP) για να επιβεβαιώσει τη σκοπιμότητά του ως πλοίου.