Σαβ01112025

Last updateΣαβ, 11 Ιαν 2025 11am

Boxships: Ναυπηγήσεων και αναλύσεων... συνέχεια

Container 00

Προσπάθεια να αποτυπωθούν οι «πιέσεις» που θα ασκηθούν το τρέχον έτος από τα προστιθέμενα TEU's στο στόλο των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αλλά και στη σχετική ναυλαγορά σε εξέλιξη από αναλυτές και μελετητικούς οίκους. Γεγονός είναι ότι μέχρι ώρας η εικόνα δεν μπορεί να αποκρυσταλλωθεί, άρα και να εξαχθούν ασφαλή συμπεράσματα, καθώς οι διαλύσεις πλοίων του τομέα δεν «έτρεξαν» με τους ρυθμούς που αναλυτές ανέμεναν για μία σειρά λόγους που σχετίζονται με τις τιμές scrap, τις «συμπεριφορές της τιμής του ναυπηγικού χάλυβα. Σε αυτά η παράμετρος της ζήτησης πλοίων με μικρότερη μεταφορική ικανότητα, που δεν είχε υπολογιστεί στη σωστή της διάσταση επέτεινε τον προβληματισμό των αναλυτών μερίδα των οποίων εξακολουθεί να κάνει λόγο για «πιέσεις» στο προσεχές διάστημα.

Μάλιστα το ενδιαφέρον έχει εστιαστεί, μεταξύ των άλλων, και στις όποιες διαπραγματεύσεις με ναυπηγικές μονάδες για «τρενάρισμα» στους χρόνους παράδοσης ως στοιχείου που πιθανώς να αποτυπώνει τον προβληματισμό για το ενδεχόμενο υπερπροσφοράς τονάζ και TEU's.

Σύμφωνα με στοιχεία της Drewry Shipping Consultants κάπου 100.000 TEU's «πέρασαν» από το 2014 στο 2015 γεγονός που εκτιμάται ότι θα αυξήσεις τις «πιέσεις» ενώ υπολογίζεται ότι αν δεν είχε συμβεί αυτό ο παγκόσμιος στόλος των Boxships θα είχε διαμορφωθεί κατά 0,6 ή κατά 6,6%. Πάντως η ίδια εκτιμά ότι η ανάπτυξη του στόλου θα διαμορφωθεί κάπου στο 7,2%.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter