Με το «βλέμμα» στους κανονισμούς antitrust η Κίνα
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015 19:00
Μπορεί το σέρβις της 2Μ (MAERSK-MSC) να έχει ουσιαστικά ξεκινήσει από το Dalian και να εξελίσσεται αλλά οι Κινεζικές αρχές διατηρούν εστιασμένο το «βλέμμα τους» πρωτίστως στη συμμαχία καθώς η 2Μ εμφανίζεται να ελέγχει ποσοστό άνω του 30% της χωρητικότητας στις γραμμές Ασίας-Ευρώπης. Αιτία ο προβληματισμός ναυτιλιακών παραγόντων της Κίνας για το αν η 2Μ θα κινηθεί με βάση τα όσα προβλέπονται από τις Κινεζικές αρχές περί αντιτράστ (antitrust) με το vessel-sharing agreement (VSA).
Όπως αυτό διαμορφώθηκε μετά τα γεγονότα με την Ρ3.Με τις ΗΠΑ και την ΕΕ να έχουν δώσει στα τέλη του 14 «την ευχή τους» στη 2Μ, αλλά και σε άλλες συμμαχίες, τα θέματα του ανταγωνισμού στις γραμμές Ασίας –Ευρώπης και Ασίας-ΗΠΑ αναμένεται να ενταθούν. Καθώς είναι γνωστό ότι σε αυτές τις γραμμές η 2Μ και οι λοιπές συμμαχίες θα δρομολογήσουν σταδιακά το σύνολο των νεότευκτών τους με μεγάλη μεταφορική ικανότητα σε TEU's.
Κατά τους αναλυτές πάντως του τομέα το πρώτο τρίμηνο του έτους θα είναι χαρακτηριστικό των εξελίξεων καθώς θα γνωστοποιηθούν τα νέα σέρβις των συμμαχιών από τα στοιχεία των οποίων εν πολλοίς θα μπορέσει να γίνει μία πρώτη αποτίμηση. Τόσο των επιπέδων του ανταγωνισμού όσον και του ορίζοντα των εμπορικών κατά κύριο λόγο προκλήσεων που θα έχουν να απαντήσουν οι εταιρίες.