Μεγαλώνουν οι ναυπηγικές κλίνες για τα giga- boxships
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Παρασκευή, 09 Ιανουαρίου 2015 22:00
Ποιο θα είναι το όριο γιγαντισμού των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων; Μέχρι όμως να δοθεί η απάντηση, αν δοθεί και όποτε δοθεί «των φρονίμων τα παιδιά...».
Η είδηση έρχεται από την Ιαπωνία καθώς το group Imabari Shipbuilding ετοιμάζει την κατασκευή ενός νέου drydock στο οποίο και θα είναι εφικτή η κατασκευή ultra large containerships (ULCs). Με τις παραγγελίες για όσο το δυνατόν μεγαλύτερης μεταφορικής ικανότητας σε TEU's πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων η είδηση (tradewindsnews.com) της νέας επένδυσης του group βρίσκει τους αναλυτές του ναυπηγικού τομέα να συγκλίνουν στην άποψη ότι το προσεχές διάστημα θα καταγραφεί μία νέα δυναμική επενδύσεων στον ναυπηγικό τομέα.
Και μάλιστα ως προς τις κατασκευές πλοίων με μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα αλλά και εξειδικευμένων κατασκευών πλοίων ακόμη και με βάση τα σημερινά δεδομένα καθώς η σύγχρονη ναυπηγική συνεπικουρούμενη και από τις υπερ-εξελιγμένες υποστηρικτικά υπηρεσίες των ηλεκτρονικών υπολογιστών έχει ως μόνο όριο την φαντασία των σχεδιαστών και τις βασικές αρχές της φυσικής που προσδιορίζουν την πλευστότητα των ναυπηγημάτων.
Τα ultra large containerships (ULCs) έχουν ήδη δημιουργήσει μία «νέα αγορά» στην οποία η ναυπηγική βιομηχανία στοχεύει καθώς εξελίσσονται τα σχέδια των μεγάλων «συμμαχιών» του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων
Κατά τους αναλυτές το μεγάλο στοίχημα προσεχώς θα είναι η μείωση του χρόνου κατασκευής των giga- boxships και άρα τους κόστους κυρίως σε ανθρωποώρες καθώς οι τιμές του ναυπηγικού χάλυβα εξαρτώνται από άλλες παραμέτρους.