Εντείνεται ο πόλεμος στα μεγάλα boxships
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: NEA
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014 17:19
Το γύρο του κόσμου έχει κάνει η είδηση ότι η CMA CGM αναβάθμισε τη παραγγελία της για έξι νέες κατασκευές πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβώτιων σε Κίνα και Κορέα, ως προς τη μεταφορική τους ικανότητα, τα οποία πλέον θα είναι των 18.000 teu.
Ως γνωστόν η εν λόγω εταιρεία μετέχει του συνασπισμού της P3 που μελλοντικά θα έχει να ανταγωνιστεί τους συνασπισμούς της G6 και Cosco China.
Όπως έγραψε πρόσφατα το TheSeaNation, η Cosco ετοιμάζεται να παραγγείλει πέντε πλοία των 14.000 teu τα οποία και θα δρομολογηθούν στον συνασπισμό που έχει με την China ενώ με ενδιαφέρον αναμένονται και οι ειδήσεις από την πλευρά της G6.
Οι αυξήσεις σε μεταφορικές ικανότητες έχουν φέρει σε όρια πανικού διοικήσεις μεγάλων λιμένων που βλέπουν τώρα στον ορίζοντα την αναγκαιότητα αναδιαμόρφωσης των στρατηγικών εξυπηρέτησης των πλοίων αυτών και ιδιαίτερα των στρατηγικών εξυπηρέτησης των εμπορευματοκιβωτίων, τα οποία θα μεταφέρουν τα πλοία αυτά μεγάλες ποσότητες των οποίων ήδη διασπείρονται από τα λιμάνια με άλλα μεταφορικά μέσα είτε μεταφορτώνονται σε άλλα ποία.
Ο λόγος για την εξυπηρέτηση στα ντόκα όπου πλέον οι ρυθμοί θα αυξηθούν αφού τα πλοία αυτά θα μεταφέρουν με μιας όγκους εμπορευματοκιβωτίων που σε άλλες περάσεις στο παρελθόν ήταν σε χρονικό εύρος μήνα ή και περισσότερο.
Ο ανταγωνισμός έχει χαροποιήσει όπως είναι αναμενόμενο τις ναυπηγικές μονάδες κυρίως της Ασίας όπου ειδικεύονται στην κατασκευή εμπορικών κατά κύριο λόγο πλοίων. Καθώς οι παραγγελίες και οι αναβαθμίσεις τους δικαιολογούν έργο το οποίο συνεισφέρει στην οικονομία των συγκεκριμένων χωρών.