Κυρ12222024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

Δείκτης Ευημερίας Ναυτικών :Ψηλά στην λίστα των απαιτήσεων των ναυτικών η διαρκής εκπαίδευση

ploio kampina

Η παράμετρος της εκπαίδευσης βρίσκεται πολύ ψηλά στη λίστα των παραγόντων εκείνων που επηρεάζουν την ευεξία των ναυτικών σύμφωνα με τον Δείκτη Ευημερίας των Ναυτικών.

Σύμφωνα με τους συντάκτες του Δείκτη, η εκπαίδευση συνιστά μια ζωτική και συχνά θετική πτυχή της ανάπτυξης των δεξιοτήτων των ναυτικών και της εξέλιξης της σταδιοδρομίας.

Οι απαντήσεις που έδωσαν οι ίδιοι οι ναυτικοί καταδεικνύουν ότι αναγνωρίζουν τη σημασία της διαρκούς εκπαίδευσης για τη βελτίωση των ικανοτήτων, την ενημέρωση σχετικά με τους κανονισμούς και τη διασφάλιση της ασφάλειας στη θάλασσα.

Πολλοί αναφέρουν ότι λαμβάνουν ενημερωτική εκπαίδευση που τους βοηθά να κατανοήσουν τα καθήκοντά τους και να αναπτυχθούν επαγγελματικά.

Οι αξιωματικοί που παρέχουν εκπαίδευση και καθοδήγηση περιγράφονται συχνά ως υπομονετικοί, πρόθυμοι να διδάξουν και πρόθυμοι να μοιραστούν τις γνώσεις τους με μαθητευόμενους και κατώτερα μέλη του πληρώματος, κάτι που έχει τεράστια αποδοχή από τους συναδέλφους τους.

Ωστόσο, η ποιότητα και η αποτελεσματικότητα της εκπαίδευσης φαίνεται ότι διαφέρουν σημαντικά.

Μερικοί εκφράζουν απογοήτευση καθώς νιώθουν αποκομμένοι από τις καθημερινές τους εργασίες ή πως αναγκάζονται να δίνουν στην εκπαίδευση πάρα πολύ από τον περιορισμένο ελεύθερο χρόνο τους.

Άλλοι αναφέρουν την έλλειψη τυποποίησης, με την ποιότητα της διδασκαλίας να εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την προθυμία των μεμονωμένων αξιωματικών να διδάξουν.

Η πρακτική εμπειρία στο σκάφος εκτιμάται ιδιαίτερα, με πολλούς ναυτικούς να νιώθουν ότι μαθαίνουν καλύτερα μέσω πρακτικής εργασίας και ασκήσεων.

Αυτή η εφαρμογή δεξιοτήτων στον πραγματικό κόσμο θεωρείται συχνά πιο ωφέλιμη από τα μαθήματα στην τάξη ή τα διαδικτυακά μαθήματα.

Υπάρχει εξάλλου μια αξιοσημείωτη διαίρεση στις απόψεις σχετικά με την ποσότητα και την εστίαση της εκπαίδευσης.

Οι ναυτικοί που εργάζονται σε δεξαμενόπλοια και πλοία μεταφοράς παραγώγων πετρελαίου και φυσικού αερίου παρουσιάζονται πολύ πιο έτοιμοι, ικανοί, καταρτισμένοι και προετοιμασμένοι για τις προκλήσεις των νέων καυσίμων, σε σχέση με εκείνους τους ναυτικούς που εργάζονται σε πλοία ξηρού φορτίου και πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που νιώθουν εξαιρετικά ανήσυχοι για το έλλειμμα της ενημέρωσης και εκπαίδευσης που έχουν.

Κάποιοι επιθυμούν πιο ολοκληρωμένη εκπαίδευση για να ενισχύσουν την αυτοπεποίθηση και τις δυνατότητές τους. Μερικοί ανέφεραν συναισθήματα που κατακλύζονταν από την απαιτούμενη εκπαίδευση, ειδικά παράλληλα με ανησυχίες για τον φόρτο εργασίας.

Η διαθεσιμότητα διαδικτυακών πλατφορμών εκπαίδευσης και τεχνολογιών, έχει κάνει ένα μέρος της εκπαίδευση πιο προσιτό, αλλά εξακολουθούν να υπάρχουν ανησυχίες σχετικά με την ποιότητα και την πρακτικότητα ορισμένων προγραμμάτων σε σύγκριση με την εμπειρία στο πλοίο.

Το κόστος επίσης είναι ένας ιδιαίτερα σημαντικός παράγοντας.

Μερικοί εκφράζουν απογοήτευση για το υψηλό κόστος της ανανέωσης των πιστοποιήσεων ή της παρακολούθησης μαθημάτων εξ αποστάσεως, την ίδια ώρα κατά την οποία καταγράφεται σαφής επιθυμία για πιο συνεπείς, πρακτικές και σχετικές με την εργασία ευκαιρίες κατάρτισης.

Η ιδανική προσέγγιση φαίνεται να είναι μια ισορροπία επίσημης διδασκαλίας, πρακτικής εμπειρίας και υποστηρικτικής κουλτούρας στο πλοίο όπου η γνώση μοιράζεται ελεύθερα μεταξύ των μελών του πληρώματος σε όλα τα επίπεδα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter