Παρ01312025

Last updateΠαρ, 31 Ιαν 2025 7pm

Μήνας αλλαγών

box trader 1

Ο τομέας διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων από τις πρώτες πρωινές ώρες αύριο ξεκινάει τον μετασχηματισμό στις «συμμαχίες» των μεγάλων εταιριών αλλά και στις αναδιαρθρώσεις στο επιχειρησιακό κομμάτι των services. Επί της ουσίας οι αλλαγές που έχουν αναγγελθεί από τους carriers έχουν προϊδεάσει την παγκόσμια αγορά η οποία ωστόσο περιμένει τώρα να δει αν θα αλλάξουν τα δεδομένα ως προς τις διελεύσεις από την Ερυθρά Θάλασσα, μετά μορατόριουμ μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς και της αναγγελίας των Χούθι, αλλά και στις τυχόν αλλαγές στις χρεώσεις που έχουν παγιοποιηθεί σήμερα με τους αναγγελθέντες επίναυλους «μέχρι νεωτέρας».
Ως γνωστόν Η MSC εγκαταλείπει τη Maersk στη συμφωνία κοινής χρήσης πλοίων 2M για να προχωρήσει σε μεγάλο βαθμό μόνη της και η γερμανική Hapag-Lloyd στη συνέχεια αποχωρεί από τη Συμμαχία για να ενταχθεί στον δανικό αερομεταφορέα σε αυτό που θα ονομάζεται Gemini Cooperation. Η THE Alliance θα γίνει η Premier Alliance, με τις Ocean Network Express (ONE), HMM και Yang Ming Marine Transportation ως εταίρους και τη Mediterranean Shipping Co (MSC) να βοηθά στην κάλυψη των κενών στις εμπορικές λωρίδες Ασίας-Ευρώπης. Η μόνη που παραμένει άθικτη την 1η Φεβρουαρίου, είναι η Ocean Alliance, που αποτελείται από τις COSCO, OOCL, CMA CGM και Evergreen, θα είναι επίσης αυτή με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και την ευρύτερη κάλυψη της αγοράς φέτος, σύμφωνα με ανάλυση της Linerlytica.
Alphaliner, Linerlytica και Sea-Intelligence έχουν ξεκινήσει τις αναλύσεις με στόχο να φωτίσουν ένα τομέα που μετασχηματίζεται και τις αλλαγές που θα επέλθουν σταδιακά σε μία χρονική συγκυρία όπου ο Ντ. Τράμπ «απειλεί» με επιβολή δασμών που δυνητικά θα επηρεάσει, αν αυτό συμβεί, τους διαμετακομιζόμενους όγκους και τις διαδρομές που θα επιλεγούν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter