Τεχνολογία και κανονισμοί απαιτούν χρηματοδοτική στήριξη
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Δευτέρα, 16 Φεβρουαρίου 2015 23:00
Για την υιοθέτηση των τεχνολογικών εξελίξεων στη ναυτιλία αλλά και για τη συμμόρφωση προς το διαρκώς εκτεινόμενο νομικό πλαίσιο απαιτούνται χρήματα. Ουδέν το νεότερο μέχρι εδώ αλλά νεότερα στοιχεία εκτιμήσεων στελεχών της Moore Stephens κάνουν λόγο για στροφή και προς την κατεύθυνση του τομέα private equity προκειμένου να αντεπεξέλθουν οι ναυτιλιακές εταιρίες στις προκλήσεις. Πρόσφατα σε διήμερο που ήταν αφιερωμένο στην «ψηφιακή ναυτιλίας το οποίο έλαβε χώρα στο Bergen παρουσιάστηκαν τα πλέον εξελιγμένα συστήματα που υπόσχονται βελτίωση της ανταγωνιστικότητας αλλά και της παραγωγικότητας των στόλων με επιστέγασμα τις παρουσιάσεις για τις αρκτικές ρότες.
Κοινή διαπίστωση κύκλων αναλυτών που παρακολουθούν κατά πόδας τον τομέα τεχνολογία και της καινοτομίας ήταν ότι οι προσαρμογές των νέων συστημάτων κοστίζουν όπως άλλωστε κοστίζει και η εξ αρχής επιλογή τοποθέτησης της τελευταίας λέξης της τεχνολογίας σε πλοία.
Μάλιστα κορυφαίο παράδειγμα που έγιναν στο περιθώριο της διοργάνωσης αποτέλεσαν και τα πλοία μεταφοράς υγροποιημένων αερίων από πλευράς κόστους εξοπλισμών καθώς αυτά ενσωματώνουν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας σε πλειάδα συστημάτων.
Όσον αφορά τέλος στους κανονισμούς εκ των κορυφαίων θεμάτων παραμένει η υιοθέτηση τεχνολογιών για τις εκπομπές αερίων ρύπων και πέραν της συζήτησης για το ραφινάρισμα των καυσίμων των πλοίων, τις εξελίξεις στις μηχανές πρόωσης κλπ.