Σαβ12212024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

Παραδόσεις νεότευκτων από το 2029 και βλέπουμε…

010 ντοκ

Ο χρόνος παράδοσης για την παραγγελία νεότευκτων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων έχει γίνει τόσο μεγάλος που οι carriers αναγκάζονται να παραγγείλουν «τώρα», ώστε να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στο μέλλον. Τα πλοία που παραγγέλλονται σήμερα δεν θα παραδοθούν μέχρι το 2029, γεγονός που θέτει τους φορείς εκμετάλλευσης σκαφών σε κατάσταση catch-22. Πρέπει να παραγγείλουν πλοία ή να μείνουν πίσω από τους ανταγωνιστές τους, αλλά πρέπει επίσης να αποφασίσουν ποια καύσιμα θα χρησιμοποιήσουν. Αυτό είναι το δίλημμα που αντιμετωπίζουν οι πλοιοκτήτες, οι οποίοι πρέπει να αποφασίσουν σήμερα ποια θα είναι η στρατηγική τους σε πέντε χρόνια. Αναλυτές εκτιμούν ότι ακόμη και το άνοιγμα νέων ναυπηγεικών μονάδων δεν θα ανακουφίσει την πίεση στα ναυπηγεία επειδή δεν έχουν επαρκές εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό για να καλύψουν τις θέσεις. Στην Κορέα υπάρχουν 6.000 κενές θέσεις για συγκολλητές παρά το γεγονός ότι οι μισθολογικές απολαβές τους έχουν εξακοντιστεί στα ουράνια.
Με τους μεγάλους carriers να ανταγωνίζονται στο ποιος θα έχει τον μεγαλύτερο στόλο η πίεση στα ναυπηγεία θα μεγαλώνει. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες στην Κίνα εξετάζεται πάλι η περίπτωση των ναυπηγείων στο «χωράφι» δηλαδή στο κτίσιμο πλοίων σε εκτάσεις χωρίς τις σχετικές υποδομές όπως είχε γίνει και στο παρελθόν.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter