Σαβ12212024

Last updateΣαβ, 21 Δεκ 2024 2pm

Ισχυρή «πρώτη» για την MSC

0MSC Gulsun

Η MSC έχει πλέον μερίδιο αγοράς σχεδόν 20% στη ναυτιλιακή βιομηχανία εμπορευματοκιβωτίων, ένα υψηλό όλων των εποχών για οποιονδήποτε φορέα τακτικών γραμμών καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στην κατάταξη των carriers. Σύμφωνα με την Alphaliner, η MSC έχει προσθέσει τουλάχιστον 400.000 TEU στο στόλο της μέχρι στιγμής φέτος. Το μερίδιο του ελβετο-ιταλικού ηγέτη της αγοράς στον στόλο που λειτουργεί αυξήθηκε στο 19,8% στα τέλη Ιουλίου, σημειώνοντας το υψηλότερο ποσοστό που έχει καταγραφεί ποτέ από carrier. Η MSC έχει παραγγείλει έξι πλοία 19.000 TEU στο Shanghai Waigaoqiao Shipbuilding (SWS) και οκτώ πλοία 11.500 TEU στο Penglai Zhongbai Jinglu Ship Industry (Jinglu), όλα να είναι διπλού καυσίμου LNG. Αυτές οι παραγγελίες ήρθαν λίγες μέρες αφότου η MSC έκλεισε δώδεκα πλοία διπλού καυσίμου 19.000 TEU LNG στο Zhoushan Changhong International Shipyard, ανεβάζοντας το βιβλίο παραγγελιών της σε 1,84 εκατομμύρια TEU. Πέντε μεγάλοι carriers (MSC, CMA CGM, COSCO, Ocean Network Express και Evergreen) έχουν πλέον βιβλία παραγγελιών μεγαλύτερα από αυτά της Maersk, τα οποία ανέρχονται σε 442.374 TEU. Η Maersk, η οποία επέλεξε να περιορίσει το μέγεθος του στόλου επανέλαβε τον Απρίλιο την πρόθεσή της να παραμείνει σε ένα εύρος στόχου στόλου 4,1 έως 4,3 εκατομμυρίων TEU. Αυτό αναπόφευκτα θα περιορίσει το μερίδιο αγοράς της σε μια εποχή ταχείας ανάπτυξης των ανταγωνιστών, ιδίως της MSC και της CMA CGM.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter