Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Μόνο πέντε boxships πήγαν για scrap όλο το 2022

box trader 1

Στο ενδεχόμενο να προκύψει πλεονάζον δυναμικό στο τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων κατά το τρέχον έτος εστιάζουν αναλύσεις που επικεντρώνουν στην ακόρεστη όρεξη των μεγάλων ναυτιλιακών εταιριών να παραγγέλλουν πλοία με μεταφορικές ικανότητες άνω των 24.000 TEU’s. Η BIMCO υπολογίζει ότι οι προγραμματισμένες παραδόσεις για το υπόλοιπο του 2023 και του 2024 θα προσθέσουν λίγο πάνω από 5 εκατομμύρια TEU χωρητικότητας στον κλάδο. Η Alphaliner στην κατάταξή της Global 100 θέτει το συνολικό τρέχον μέγεθος του τομέα σε λίγο πάνω από 6.500 πλοία χωρητικότητας σχεδόν 27 εκατομμυρίων TEU.
Ένα από τα βασικά ερωτήματα είναι πόση από τη χωρητικότητα θα χρησιμοποιηθεί ως αντικατάσταση για τα γερασμένα πλοία και για την αντιμετώπιση των αναδυόμενων περιβαλλοντικών κανονισμών έναντι των προσθηκών. Η S&P Global στη νέα της έκθεση επικαλείται στοιχεία από τη Sea-Web λέγοντας ότι μόνο πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πωλήθηκαν παλιοσίδερα σε όλο το 2022. Τα στοιχεία δείχνουν ότι ο ρυθμός επιταχύνεται με 12 πλοία που έχουν πωληθεί για διάλυση μέχρι στιγμής το 2023, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις, είναι μικρότερα και παλαιότερα πλοία που θα έχουν μικρότερο αντίκτυπο στη συνολική χωρητικότητα του τομέα. Η S&P Global υπολογίζει ότι μόνο περίπου το 12% του παγκόσμιου στόλου έχει φτάσει σε ηλικία διάλυσης επί του παρόντος.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter