Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Επηρεάζει τις αγοραπωλησίες ο δείκτης CII

rupoi ploion6

Την περασμένη εβδομάδα, η Vessels Value δημοσίευσε στοιχεία που αξιολογούν τον αντίκτυπο του CII στην αγορά αγοραπωλησιών (S&P) για πλοία. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αξίας των πλοίων, η διακύμανση της ρευστότητας είναι αισθητή ανάλογα με τη ζώνη CII στην οποία δραστηριοποιείται το σκάφος. Το CII αποκτά όλο και μεγαλύτερη επιρροή στην αγορά αγοραπωλησιών.
Τα πλοία που δραστηριοποιούνται στη ζώνη Β του CII διακινήθηκαν συχνότερα (12,8%), ακολουθούμενα από εκείνα που δραστηριοποιούνται στη ζώνη C (11,6%). Σύμφωνα με την ανάλυση, αυτά τα σκάφη αντιπροσωπεύουν αναμφισβήτητα τον χαμηλότερο κίνδυνο σε σχέση με τους εισερχόμενους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, καθώς έχουν αποδείξει την ικανότητά τους να λειτουργούν σύμφωνα με το CII. Είναι ενδιαφέρον ότι τα πλοία της ζώνης Α αποτελούν αντικείμενο ελαφρώς λιγότερο συχνών συναλλαγών (9,2%), γεγονός που υποδηλώνει ότι οι πλοιοκτήτες μπορεί να είναι απρόθυμοι να αποχωριστούν τα πιο αποδοτικά σκάφη τους σε ένα ολοένα και πιο αυστηρό κανονιστικό περιβάλλον.Ωστόσο, είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ο αντίκτυπος του CII ήταν πολύ πιο έντονος στην αγορά δεξαμενόπλοιων.
Στην ανάλυσή τους, η Vessels Value υπολόγισε επίσης τις ρυθμίσεις μέσης ταχύτητας που απαιτούνται για να λειτουργούν τα σκάφη στην επιθυμητή κεντρική ζώνη του C. Τα σκάφη της ζώνης Ε θα πρέπει να μειώσουν την ταχύτητα ταξιδιού τους κατά περίπου 12 τοις εκατό, ενώ εκείνα που βρίσκονται στο D πρέπει να μειώσουν την ταχύτητα κατά 4%. Για τα σκάφη της ζώνης Α, μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα κατά 9 τοις εκατό και εξακολουθούν να καταφέρνουν να λειτουργούν στη ζώνη C χωρίς να απαιτείται διορθωτικά μέτρα. Όσον αφορά τα σκάφη της ζώνης Β, μπορούν να αυξήσουν την ταχύτητα κατά 4% και να παραμείνουν στη ζώνη C.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter