Πεμ03282024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

«Ναυμαχία» για τη… μεθανόλη;

0Methanol

Πυκνώνουν οι ενδείξεις ότι με ορίζοντα την προσεχή διετία θα «ναυμαχήσουν’ μεγάλες εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων για την μεθανόλη. Καύσιμο το οποίο έχει προβλεφθεί να κινεί τα υπό παραγγελία ευρισκόμενα boxships τόσο της MAERSK όσο και της CMA CGM αλλά και άλλων εταιριών του τομέα. Η τελευταία σύμφωνα με τα όσα έχουν γίνει γνωστά παράγγειλε μία δωδεκάδα πλοίων διπλού καυσίμου με βασικό καύσιμο την μεθανόλη σε κινεζικά ναυπηγεία. Την ίδια ώρα η MAERSK με μία σειρά θεαματικών επιχειρηματικών κινήσεων έχει κλείσει συμφωνίες σε «στρατηγικά» σημεία ανά τον κόσμο για την παραγωγή μεθανόλης με στόχο να έχει εξασφαλισμένο τον ετήσιο όγκο των συγκεκριμένων καυσίμων για το στόλο των πλοίων της που θα χρησιμοποιούν για πρόωση τη μεθανόλη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το εν λόγω καύσιμο μαζί με την αμμωνία και το LNG βρίσκεται στο επίκεντρο των συζητήσεων της παγκόσμιας ναυτιλιακής κοινότητας για την εξεύρεση των πλέον ασφαλέστερων αλλά κυρίως φιλικότερων προς το περιβάλλον καυσίμων για την μείωση των αέριων ρύπων από τα πλοία με βάση το χρονοδιάγραμμα του ΙΜΟ. Από τα μέχρι ώρας γνωστά στοιχεία είναι άγνωστο αν την προσεχή διετία θα υπάρχουν επαρκείς ποσότητες μεθανόλης για να καλύψουν τις τότε ανάγκες του στόλου των πλοίων που θα την χρησιμοποιούν για καύσιμο αλλά και σε ποια λιμάνια ανα τον κόσμο θα είναι διαθέσιμη για τον εφοδιασμό των πλοίων.

Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter