Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Ζητούνται ναυπηγικές κλίνες

0LNG

Την έλλειψη ναυπηγικών κλινών σε Ασία και Ευρώπη για την ναυπήγηση πλοίων μεταφοράς υγροποιημένων αερίων διαπιστώνουν αναλυτές αλλά και φορείς της αγοράς που διαβλέπουν ότι οι ναύλοι για τον υφιστάμενο στόλο θα παραμείνει σε ιστορικά υψηλά λόγω της παγκόσμιας ζήτησης. Οι Κινεζικές αλλά και οι Κορεάτικες ναυπηγικές κλίνες είναι «κλεισμένες» μέχρι το 2027 ενώ ανάλογη εικόνα δίνουν και τα ευρωπαϊκά ναυπηγεία τα οποία όμως είτε κατασκευάζουν μικρότερα φορτηγά πλοία tailor made είτε επιβατηγά καθώς δεν έχουν την τεχνογνωσία των ασιατικών ναυπηγείων για πλοία LNG. Βέβαια το ερώτημα που αναδύεται μέσα από τις αναλύσεις είναι οι ναυπηγικές μονάδες του Κόλπου της Ελευσίνας μπορούν να «μπουν ή όχι στο παιχνίδι» σε αυτή τη φάση της αναζωογόνησής τους ακόμη και σε «πάζλ» κατασκευές αν και κατά τους αναλυτές να ισχυρίζονται ότι αυτό δεν θα «λύσει το πρόβλημα» της ζήτησης. Ο προβληματισμός που καταγράφηκε στο συνέδριο της Capital Link είναι ενδεικτικός ενώ το ενδιαφέρον τώρα εστιάζει στις προσεχείς αναλύσεις που θα δουν το φως της δημοσιότητας σχετικά με τα πλοία της συγκεκριμένης κατηγορίας αλλά και τις αναθεωρήσεις των οριζόντων παλαιότερων αναλύσεων που είχαν περιστραφεί στις παγκόσμιες ενεργειακές ανάγκες και το ρόλο των δεξαμενόπλοιων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter