Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Black Sea- blackout?

0Bunkering

Εν μέσω της αύξησης των τιμών του πετρελαίου και των πρόσθετων ασφαλίστρων κινδύνου πολέμου που αγγίζουν τα 300.000 δολάρια για ορισμένα δεξαμενόπλοια που επιθυμούν να αναλάβουν ρωσικές επιχειρήσεις στη Μαύρη Θάλασσα, η συνεργασία με ρωσικές οντότητες έχει παγώσει για πολλές ναυτιλιακές εταιρείες παρά τις διεθνείς κυρώσεις που έχουν επιβληθεί μέχρι στιγμής αποφεύγοντας τους περιορισμούς στο θαλάσσιο εμπόριο.


Το εμπόριο ρωσικού αργού από λιμάνια της Μαύρης Θάλασσας έχει ουσιαστικά σταματήσει και ορισμένες τράπεζες αρνούνται να εκδώσουν πιστωτικές επιστολές για να καλύψουν το ρωσικό αργό ανεξάρτητα από τον προορισμό τους.
Το θέμα της επιβολή κυρώσεων έχει οδηγήσει σε απροθυμία συνεργασίας του χρηματοπιστωτικού συστήματος για συνεργασία με εταιρίες ρωσικών συμφερόντων και το θέμα που αναδύεται τώρα είναι η διάθεση των μονάδων του στόλου των δεξαμενόπλοιων για να καλυφθεί το μεταφορικό μέγεθος σε πετρελαιοειδή με την αγορά να προσπαθεί να συγκεντρώσει αποθέματα.
Το ενδιαφέρον τώρα στρέφεται στο αν και προς ποια κατεύθυνση θα επεκταθούν οι κυρώσεις κατά της Ρωσίας. Κανένα από τα αντίποινα εναντίον της Μόσχας δεν έχει μέχρι στιγμής στόχο τις εξαγωγές αργού πετρελαίου, άνθρακα ή φυσικού αερίου, με Αμερικανούς αξιωματούχους να ενημερώνουν αξιωματούχους της ναυτιλιακής βιομηχανίας ότι η κατάσταση αυτή δεν πρόκειται να αλλάξει.
Εκτός από την αβεβαιότητα των κυρώσεων, πρόσθετα ασφάλιστρα κινδύνου πολέμου επηρεάζουν επίσης την αγορά.
Οι τιμές εξαρτώνται εξ ολοκλήρου από τον προορισμό των πλοίων και την αξία του πλοίου και του φορτίου, με τους μεσίτες να αναφέρουν ένα ασφάλιστρο 3% για τα λιμάνια της Ουκρανίας, 2,5% για τα ρωσικά λιμάνια και, εάν είναι διαθέσιμο, ένα ασφάλιστρο 5% στη Θάλασσα του Αζόφ, η πρόσβαση στην οποία ελέγχεται επί του παρόντος από τις ρωσικές ναυτικές δυνάμεις.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter