Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Συμβαίνει κάτι με το lacing ;

0κουτια θαλασσα

Απανωτά πλέον είναι τα περιστατικά απώλειας εμπορευματοκιβωτίων από πλοία που υπέστησαν σοβαρούς κλυδωνισμούς από κακές καιρικές συνθήκες.

Τελευταίο περιστατικό η απώλεια αγνώστου αριθμού , προς ώρας, εμπορευματοκιβωτίων από το 13,000 teu’s Maersk Eindhoven κοντά στην Ιαπωνία. Καθώς το τελευταίο διάστημα έχουν καταγραφεί δύο σοβαρά ανάλογα περιστατικά έχει ανοίξει ο κύκλος των συζητήσεων σε επίπεδο εμπειρογνωμόνων και τεχνικών για τις αντοχές του lacing (δεσιμάτων) των εμπορευματοκιβωτίων σε περιπτώσεις έντονων κλυδωνισμών των σκαφών από δυσμενείς καιρικές συνθήκες. Οι πρώτες συζητήσεις εστιάζουν στα θέματα ασφαλείας καθώς η απώλεια ή το έκκεντρο «κρέμασμα» εμπορευματοκιβωτίων δυνητικά μπορούν να θέσουν σε κίνδυνο το σκάφος. Υπενθυμίζεται ότι το 13.000 teu Maersk Essen είχε παρόμοια τύχη τον περασμένο μήνα όταν αναφέρθηκε ότι έχασε 750 εμπορευματοκιβώτια στη θάλασσα, ενώ έπλεε κοντά στην Χαβάη ενώ γνωστή είναι και η περίπτωση του one Apus στα τέλη του περασμένου έτους που καταγράφηκε ως η χειρότερη απώλεια των εμπορευματοκιβωτίων, όταν 1.900 «κουτιά» χάθηκαν στη θάλασσα.
*Φωτό αρχείου

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter