«Καίνε» τα καύσιμα τα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 07 Μαρτίου 2019 07:42
«Νερό στο μύλο» του προβληματισμού για τις επικείμενες συνέπειες σε τομείς των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων την 1-1-2020 και της εφαρμογής της απόφασης του ΙΜΟ για τα αποθειωμένα καύσιμα έριξε ο Drewry. Στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας και τα οποία εστιάζουν στα δεξαμενόπλοια μεταφοράς χημικών προϊόντων εμφανίζουν το 98% του στόλου να μην μπορεί- προλαβαίνει να προσαρμοστεί γεγονός που οδηγεί στο συμπέρασμα της χρήσης ακριβότερων καυσίμων ώστε να μειωθούν οι εκπεμπόμενοι ρύποι. Αν και στον συγκεκριμένο τομέα γίνεται μία προσομοίωση του επιπρόσθετου κόστους από τους νέους τύπους καυσίμων αλλά και από τα scrubbers άλλοι αναλυτές στις επισημάνσεις τους έχουν προσθέσει και το κόστος από τους μηχανισμούς διαχείρισης του θαλασσίου έρματος αλλά και της χαοτικής κατάστασης που επικρατεί σε άλλους τομείς των ναυτιλιακών δραστηριοτήτων καθώς scrubbers και συστήματα διαχείρισης θαλασσίου έρματος θα πρέπει να τοποθετηθούν συνδυαστικά στα πλοία τα οποία εξ αιτίας των δυσκολιών θα βρεθούν για ένα μεγάλο διάστημα «εκτός μάχης» με ότι αυτό συνεπάγεται.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.