Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα;
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ - ΕΡΕΥΝΕΣ
- Δημοσιεύτηκε στις Τετάρτη, 11 Απριλίου 2018 15:32
Ποιος θα πληρώσει τα βελτιωμένα ναυτιλιακά καύσιμα; Το ερώτημα αυτό φαίνεται πως έχει αρχίσει να «βασανίζει» αναλυτές διεθνών οίκων που εσχάτως λόγω και των συζητήσεων σε επίπεδο ΙΜΟ έχουν επικεντρώσει το ενδιαφέρον τους στο θέμα του κόστους των βελτιωμένων ναυτιλιακών καυσίμων που θα απαιτηθούν από το 2020 και μετά. Οι πρώτες εκτιμήσεις πάντως της Wood Mackenzie κάνουν λόγο για επιβάρυνση άνω των 60 δις δολαρίων σε ετήσια βάση. Ωστόσο πέραν των αναλύσεων αυτών το ενδιαφέρον εξακολουθεί να παραμένει σε «αναπάντητα επισήμως» ερωτήματα για τις οικονομικές επιπτώσεις στην παγκόσμια αγορά καθώς ήδη απλοϊκά γίνεται λόγος για μετακύλιση του κόστους των επενδύσεων της παγκόσμια βιομηχανίας διυλιστηρίων στον τελικό καταναλωτή. Πέραν τούτων επίσης έχει ξεκινήσει μία νέα συζήτηση περί της αναμόρφωσης του παγκόσμιου χάρτη του bunkering καθώς με τα νέα δεδομένα που αυτή την περίοδο «κυοφορούνται» μεγάλες μονάδες διυλιστηρίων θα συνενώσουν δυνάμεις προκειμένου αφ ενός να παράξουν τα συγκεκριμένης ποιότητας καύσιμα αλλά και των ποσοτήτων που θα απαιτηθούν για την κάλυψη των αναγκών του παγκόσμιου στόλου.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.