Πεμ12182025

Last updateΤετ, 31 Δεκ 2025 7am

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Επανέρχονται σταδιακά οι λιμενικές δραστηριότητες στο Shenzhen

0Containers stackedΜετά από ένα εβδομαδιαίο κλείδωμα, οι ναυτιλιακές εταιρείες ανοίγουν ξανά τις αποθήκες και τα γραφεία τους στο Shenzhen της Κίνας.

“FULL RECAPITULATION OF FIXTURE”

0ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΜΕΣΙΤΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΩΝ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝNέο επιμορφωτικό διαδικτυακό σεμινάριο πρακτικής για την νέα εκπαιδευτική περίοδο 2021-2022, διοργανώνει ο Σύνδεσμος Μεσιτών Ναυτιλιακών Συμβάσεων, που αφορά στελέχη και εκπαιδευόμενους Ναυτιλιακών Επιχειρήσεων, καθώς και φοιτητές και σπουδαστές Ναυτιλιακών και γενικά όλους όσους έχουν ενδιαφέρον για το επάγγελμα του ναυλομεσίτη.

Γ. Πλακιωτάκης: Να μην ξεχάσουμε ποτέ αυτούς που χάθηκαν υπηρετώντας τις αξίες και τις αρχές του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής

0stefanaΚατάθεση στεφάνων στο μνημείο των Πεσόντων Στελεχών Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής και επιμνημόσυνη δέηση στη μνήμη τους, πραγματοποιήθηκε σήμερα στο Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, παρουσία του ΥΝΑΝΠ κ. Γιάννη Πλακιωτάκη.

Οι προοπτικές της ελληνικής ναυτιλίας στο 7ο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών

ellinik naftilia 5366Η ναυτιλία σήμερα, είναι – μακράν του δευτέρου – ο πιο εξωστρεφής κλάδο της ελληνικής οικονομίας, αποτελώντας πηγή εισοδήματος, πλούτου και γοήτρου για την Ελλάδα.

Παρήγγειλε ηλεκτροκίνητα boxships η COSCO

0Cosco Shipping 700 teu e boxshipΗ COSCO Shipping Development παρήγγειλε δύο ηλεκτροκίνητα containerships στο πλαίσιο μιας πρωτοβουλίας για την ανάπτυξη στόλου μηδενικών εκπομπών και την πρόωση πλοίων με μπαταρίες.

Ένας στους τέσσερις ουκρανούς ναυτικούς θέλει να πολεμήσει για την πατρίδα του

ukraine logoH ρωσική εισβολή στην Ουκρανία και οι εχθροπραξίες που είναι σε εξέλιξη δημιουργούν διάφορες επιπλοκές όσον αφορά την διαχείριση πληρωμάτων.

Πτώση της αγοράς, ξεχώρισαν τα Handies

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Manager TMC MARITIME CO.

Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Chartering Department TMC MARITIME CO.

Πτώση σημείωσε η αγορά ξηρού φορτίου. Ασία και Αν. Ακτή Νοτίου Αμερικής κράτησαν ψηλά τους ναύλους στα μικρότερα μεγέθη ενώ και η Μεσόγειος προσέφερε premium προσπαθώντας να προσελκύσει τα λίγα πλοία.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter