Πεμ01232025

Last updateΤετ, 22 Ιαν 2025 6pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Ο «μαύρος στόλος»

0tankerΗ μείωση του αριθμού πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών που δεν οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια αλλά και οι αγοραπωλησίες που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα έχουν οδηγήσει διεθνείς οίκους ανάλυσης στο συμπέρασμα ότι έχει σχηματοποιηθεί ένας στόλος ο οποίος και θα «εξυπηρετήσει» τη διακίνηση πετρελαιοειδών από την Ρωσία μετά την επιβολή των μέτρων που έχουν ανακοινωθεί.

«Ρίχνουν τα χαρτιά» για την… MAERSK

0MaerskLineΕνώ δεν έχει «περάσει το σοκ» στην παγκόσμια εφοδιαστική που προκάλεσε η είδηση ότι η MAERSK εγκαταλείπει την «συμμαχία» 2Μ με την MSC οι εικασίες για την ρότα που θα ακολουθήσει η Δανέζικων συμφερόντων εταιρία ξεκίνησαν.

Capes και Panamaxes έριξαν το γενικό δείκτη

Bulk carrier 1Ιάκωβος (Jack) Αρχοντάκης
Commercial Manager TMC MARITIME CO.

Δρ. Φώτιος –Ευάγγελος Καρλής
Maritime Executive and Consultant

Συνεχίστηκε η πτωτική πορεία του γενικού δείκτη ξηρού φορτίου, με τα μεγαλύτερα μεγέθη να παρασύρουν τον BDI σε χαμηλότερα επίπεδα.

Σε «ρότα» αποκλιμάκωσης οι ναύλοι στην παγκόσμια αγορά

bulk ships 000Η ανάκαμψη της ναυλαγοράς των πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αναμένεται να ξεκινήσει αργότερα εφέτος, παρά το γεγονός ότι τον Ιανουάριο του 2023 ο βασικός δείκτης Baltic Dry Index υποχώρησε στο χαμηλότερο σημείο του εδώ και περισσότερα από 2,5 χρόνια, με τον BDI να υποχωρεί και κάτω από τις 1.000 μονάδες.

Safe Bulkers: Δεύτερη περίοδος εκτοκισμού ομολογιακού

0SB logo 01Η Safe Bulkers ανακοινώνει ότι σύμφωνα με τους όρους του κοινού ομολογιακού δανείου της εταιρείας, η ημερομηνία προσδιορισμού των δικαιούχων του ΚΟΔ για τη δεύτερη περίοδο εκτοκισμού, ήτοι από 11.8.2022 έως 13.2.2023, είναι η Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2023.

Ιδρύθηκε Ακαδημία Εμπορικού Ναυτικού στην Νεάπολη Λακωνίας

aenypoyrgeioΔημοσιεύθηκε χθες 2/2/2023 το Προεδρικό Διάταγμα για την ίδρυση, οργάνωση, διοίκηση και λειτουργία της Ακαδημίας Εμπορικού Ναυτικού Λακωνίας και της Σχολής Πλοιάρχων αυτής.

Σε χαμηλό δεκαετίας οι διαλύσεις το 2022

90009dialitirioΣτους υψηλούς ναύλους που κατέστησαν επικερδή τη συνέχιση της λειτουργίας παλαιότερων πλοίων αποδίδεται η μείωση του αριθμού των πλοίων που οδηγήθηκαν στα διαλυτήρια της Ασίας το περασμένο έτος.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter