Πεμ09182025

Last updateΠεμ, 18 Σεπ 2025 6pm

ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Η Samsung αναπτύσσει σύστημα μείωσης των απωλειών «κουτιών» στη θάλασσα

0κουτί θαλασσαΗ Samsung Heavy Industries  έχει αναπτύξει μια συσκευή για την οποία εκκρεμεί δίπλωμα ευρεσιτεχνίας η οποία θα μειώσει δραστικά τον αριθμό των εμπορευματοκιβωτίων που χάνονται στη θάλασσα από boxships.

Παρέμβαση ΕΕΝΜΑ για απεγκλωβισμούς πληρωμάτων

bulk ships 000Με επιστολή της στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής η Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων επισημαίνει το σοβαρό ζήτημα εγκλωβισμού πληρωμάτων ελληνόκτητων πλοίων στην εμπόλεμη ζώνη της Ουκρανίας, ζητώντας την παρέμβαση του ΥΝΑΝΠ και του ΥΠΕΞ προς τη Ρουμανία και την Ουκρανία για την άμεση επίλυση του προβλήματος.

Έξι bulk παράγγειλε η Lavinia

0LaviniaΗ Lavinia έχει παραγγείλει έξι bulk carriers Kamsarmax 82.000 dwt σύμφωνα με την Intermodal.

Εντυπωσιακή η παρουσία της Tototheo Maritime στο Διεθνές Συνέδριο «Maritime Cyprus 2023»

0Tototheo6aΗ Tototheo Maritime, κορυφαία παγκόσμια πάροχος δορυφορικών υπηρεσιών και ναυτιλιακής τεχνολογίας, άφησε εξαιρετικές εντυπώσεις με την παρουσία της στο πρόσφατο Διεθνές Συνέδριο «Maritime Cyprus 2023».

Πρόσκληση για συγγραφή 2 νέων διδακτικών βιβλίων για τις ΑΕΝ Μηχανικών

mihanikoi 00Το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής δημοσίευσε επανάληψη της πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς συγγραφή 2 νέων διδακτικών βιβλίων για τις Ακαδημίες Εμπορικού Ναυτικού (ΑΕΝ). Τα υπό συγγραφή διδακτικά βιβλία είναι τα εξής:

Διαγωνισμός πιστοποίησης

Το Αρχηγείο Λιμενικού Σώματος - Ελληνικής Ακτοφυλακής ανακοινώνει ότι προτίθεται να προβεί στη διενέργεια διαγωνισμού για την παροχή υπηρεσιών εξωτερικού φορέα πιστοποίησης για την επιθεώρηση του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας κατά ΙSO 9001:2015 των ΥΝΑΝΠ/ΑΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ./ΔΕΚΝ – ΣΧΟΛΩΝ Ε.Ν. για την τριετία 2024 – 2026 .

Μελέτη ΙΟΒΕ: Στο 7,9% η συνολική επίδραση της ναυτιλίας στο ΑΕΠ

0ΙΟΒΕaΗ σύνδεση της ναυτιλίας με την οικονομία της χώρας εξακολουθεί ζητούμενο. Στην μελέτη του ΙΟΒΕ που παρουσιάστηκε νωρίτερα σήμερα εξάγονται πολύτιμα συμπεράσματα για την δυναμική της ελληνόκτητης ναυτιλίας ενώ παρουσιάζεται και ο κίνδυνος για το εθνικό νηολόγιο καθώς την τελευταία δεκαετία, η ελληνική σημαία έχει απωλέσει περίπου το 25% της δύναμής της, με το μεγαλύτερο τμήμα της παραπάνω επίδοσης να προέρχεται από τα μεγαλύτερα σε χωρητικότητα πλοία (άνω των 30 χιλ. ΚΟΧ), τα οποία εγγράφονται σε άλλα νηολόγια.

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter