Αναβάθμιση…
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 30 Απριλίου 2024 11:27
Οι αλλαγές κορυφής στην διοίκηση του ΟΛΠ-COSCO σηματοδοτούν μια νέα εποχή για το «κεφάλι του δράκου, όπως έχει επονομαστεί το λιμάνι του Πειραιά από υψηλόβαθμα στελέχη της Κίνας στις αναφορές τους στην Belt and Road (BRI). Το νέο διοικητικό σχήμα με πρόεδρο τον LIN Ji, και διευθύνοντα τον SU Xudong, για τους παροικούντες την Μιαούλη συνιστά θεαματική αναβάθμιση του Πειραιά καθώς και τα δύο αυτά πρόσωπα διαδραματίζουν εξέχοντες ρόλους στην COSCO η οποία φαίνεται ότι ρίχνει και πάλι το βάρος της στον Πειραιά. Το αμέσως προσεχές διάστημα και μέχρι της τελέσεως της γενικής συνέλευσης κατά πληροφορίες θα εμφανιστούν οι πρώτες αλλαγές «γραμμής» με το νέο διοικητικό σχήμα να δίνει το στίγμα του στην γενική συνέλευση του Οργανισμού. Στο πλαίσιο αυτό ιδιαίτερο ενδιαφέρον θα παρουσιάσει ο τομέας των συνδυασμένων μεταφορών δεδομένης και της εμπειρίας που διαθέτει ο νέος διευθύνων σύμβουλος καθώς έχει χειριστεί τέτοια θέματα σε επίπεδο κορυφής στην πρότερη θέση του.
Να σημειωθεί ότι ο Πειραιάς ήταν και παραμένει στις κορυφαίες επιλογές της COSCO στο κομμάτι των συνδυασμένων μεταφορών κυρίως των σιδηροδρομικών παρά το γεγονός ότι αυτές είχαν ατονήσει εξ αιτίας των προβλημάτων του σιδηροδρομικού άξονα Πειραιά – Θεσσαλονίκης αλλά και των γεγονότων των Τεμπών και των ζημιών που προκάλεσαν στην Θεσσαλία οι πρόσφατες θεομηνίες. Κύκλοι των χρηστών σημείωναν ότι όταν αποκατασταθεί η ροή δια μέσου της Ερυθράς Θάλασσας οι όγκοι που θα επανέλθουν στον Πειραιά θα είναι καταφανώς μεγαλύτεροι έναντι της περιόδου προς της κρίσης στην Ερυθρά γεγονός που θα απαιτήσει, μεταξύ των άλλων, άριστη σιδηροδρομική κάλυψη.
Στον ίδιο καμβά οι χρήστες περιμένουν να δουν τις προθέσεις του νέου διοικητικού σχήματος για έργα που παρουσιάζουν καθυστερήσεις αλλά και τη στάση που θα κρατήσουν απέναντι στους χρήστες των λιμενικών εγκαταστάσεων. Στάση αναμονής κρατά και η περί το λιμάνι «αγορά» καθώς οι συζητήσεις που είχαν γίνει με την προηγούμενη διοίκηση για την ανάπτυξη συνεργιών σε διάφορα επίπεδα δεν είχαν περάσει σε φάσεις υλοποίησης γεγονός που είχε προκαλέσει «απογοητεύσεις».
Πέραν τούτων η ανακοίνωση του νέου διοικητικού σχήματος του ΟΛΠ αναζωπύρωσε και τις συζητήσεις για τα «δορυφορικά» προς τον Πειραιά λιμάνια της Ελευσίνας και του Λαυρίου και του ρόλου που αυτά θα παίξουν το προσεχές διάστημα δεδομένου ότι έχουν ήδη βολιδοσκοπηθεί από μεγάλους χρήστες τόσο του τομέα διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων και του τομέα της κρουαζιέρας αλλά και του Ro-Ro.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.