Με πιστοποίηση car & cruise terminal ο ΟΛΠ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΠ
- Δημοσιεύτηκε στις Πέμπτη, 17 Μαρτίου 2016 15:29
Στα πλαίσια της συνεχούς βελτίωσης των Υπηρεσιών ΟΛΠ ΑΕ που παρέχονται στους Πελάτες του ΟΛΠ, οι Υπηρεσίες Εξυπηρέτησης Κρουαζιέρας (Cruise Terminal) επαναπιστοποιήθηκαν σύμφωνα με τα Διεθνή Πρότυπα Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001:2008 και Περιβάλλοντος ISO 14001:2004, ενώ πιστοποιήθηκαν για πρώτη φορά και οι Υπηρεσίες Διακίνησης Αυτοκινήτων (Car Terminal) σύμφωνα με τα ίδια Διεθνή Πρότυπα.
Η πιστοποίηση πραγματοποιήθηκε από το διεθνώς αναγνωρισμένο φορέα πιστοποίησης Lloyd's Register Quality Assurance / Hellenic Lloyd's SA έπειτα από σχετική επιθεώρηση και επιβεβαίωση της ικανοποίησης των απαιτήσεων και των δύο (2) Διεθνών Προτύπων.
Ο ΟΛΠ ΑΕ έχει θέσει ως επίκεντρο της πολιτικής του την άρτια εξυπηρέτηση και ικανοποίηση των Πελατών λαμβάνοντας συγχρόνως κατάλληλα μέτρα για την προστασία του περιβάλλοντος στο οποίο λειτουργεί. Η συγκεκριμένη πιστοποίηση αποτελεί απόδειξη προς τους Πελάτες μας και το ευρύ κοινό για τις ενέργειες και τη δέσμευση της Διοίκησης ΟΛΠ ΑΕ για συνεχή βελτίωση των Υπηρεσιών ΟΛΠ ΑΕ.
Στόχος αποτελεί η αειφόρος ανάπτυξη για την ευημερία όλων των εμπλεκόμενων στην παροχή λιμενικών υπηρεσιών.
Η Διοίκηση ευχαριστεί όλους τους εργαζόμενους ΟΛΠ ΑΕ για τη συμβολή τους και καλεί όλους τους εμπλεκόμενους, μεταξύ αυτών τους χρήστες, συνεργάτες και την ευρύτερη κοινωνία για ενεργή συμμετοχή στη συνεχή βελτίωση των Υπηρεσιών ΟΛΠ ΑΕ.
Υπογραφές και Βουλή
Εντός του πρώτου δεκαημέρου του Απριλίου και μετά την προσδιορισμένη για την 1η Απριλίου έκτακτη γενική συνέλευση θα υπογραφεί το τελικό κείμενο συμφωνίας μεταξύ ΤΑΙΠΕΔ και Cosco με το οποίο και ολοκληρώνεται η μεταβίβαση του Οργανισμού στην Cosco. Της γ.σ. θα ακολουθήσει σύνθεση του νέου δ.σ. το οποίο θα επικυρώσει την πρόδο της διαδικασίας για την υπογραφή του τελικού κειμένου.
Σύμφωνα με τα μέχρι ώρας γνωστά στοιχεία που είδαν το φώς της δημοσιότητας θα επακολουθήσει και η επικύρωση από την Βουλή όλου του «πακέτου» (συμφωνία, σύμβαση παραχώρησης κλπ) που προβλέπονται οπότε και τυπικά θα «κλείσει» η γραφειοκρατική πλευρά της διαδικασίας του διαγωνισμού.
Να σημειωθεί ότι τέλη του τρέχοντος μηνός ουσιαστικά εκκινεί και η δεύτερη φάση του διαγωνισμού για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης με βάση τα ήδη γνωστά εκ του ΤΑΙΠΕΔ χρονοδιαγράμματα.