Παρ11222024

Last updateΠαρ, 22 Νοε 2024 8pm

Πειραιάς: Ξεκίνησαν οι αμφίδρομες δράσεις μεταξύ τρένου - πλοίου

NOP 2037

«Το αγώι σέρνει τον αγωγιάτη» Τρανή επιβεβαίωση της γνωστής ελληνικής παροιμίας η υπόθεση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, που έστω και αργά, κατανόησε ελέω Cosco τις δυνατότητες διασύνδεσης των ελληνικών λιμένων, μερικά εκ των οποίων - όπως έχει αναφέρει το TheSeaNation - αναμένουν στωικά τη σύνδεση του όπως οι περιπτώσεις της Αλεξανδρούπολης και του Βόλου.

Στην μετά Cosco εποχή όπου ξεκίνησαν οι εμπορευματικοί συρμοί με προϊόντα που καταπλέουν στις εγκαταστάσεις της PCT S.A. μεγάλων τεχνολογικών κολοσσών με κατεύθυνση προς τα κέντρα διανομής σε ανατολική και κεντρική Ευρώπη, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ και οι συναρμόδιες υπηρεσίες έτρεξαν προγράμματα για την εξυπηρέτηση βιομηχανιών και βιοτεχνιών που βρίσκονται στον σιδηροδρομικό άξονα Αθήνας - Θεσσαλονίκης.

Να σημειωθεί ότι πολλές βιομηχανίες έχουν σπεύσει να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, καθώς το μεταφορικό κόστος είναι καταφανώς καλύτερο σε σχέση με άλλες επιλογές, ενώ η έλευση των σιδηροδρομικών υπηρεσιών στο λιμάνι του Πειραιά διάνοιξαν νέους ορίζοντες και για το εξαγωγικό καθεστώς των συνεργαζόμενων με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και γενικότερα τον ΟΣΕ, βιομηχανιών και βιοτεχνιών.

Νωρίτερα σήμερα σε αυτό το πλαίσιο ο ΟΛΠ ανακοίνωσε τα ακόλουθα:

"Έφτασε στον εμπορικό επιλιμένιο σιδηροδρομικό σταθμό του ΟΛΠ Α.Ε. στο Ν. Ικόνιο, η πρώτη εμπορική αμαξοστοιχία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η οποία ξεφόρτωσε σιτηρά για την αλευροβιομηχανία "Σαραντόπουλος Α.Ε." .

Με αυτόν τον τρόπο άρχισε η διασύνδεση του λιμανιού με αγροτικές περιοχές της χώρας για τη μεταφορά αγροτικών προϊόντων. Όπως είναι γνωστό, μετά την κατασκευή του δικτύου και του σιδηροδρομικού σταθμού containers για τις ανάγκες του ΟΛΠ και της ΣΕΠ, κατασκευάσθηκε και παραδόθηκε από την ΕΡΓΟΣΕ και ο δεύτερος σιδηροδρομικός τερματικός σταθμός για τις ανάγκες του car- terminal (μεταφορά από και προς το λιμάνι του Πειραιά αυτοκινήτων) και τις εμπορικές δραστηριότητες βιομηχανιών του Πειραιά, δραστηριότητες οι οποίες εκτελούνται αποκλειστικά από τον ΟΛΠ Α.Ε.

Η μεταφορά αυτοκινήτων και μηχανημάτων μέσω της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να ξεκινήσει το Φθινόπωρο με δρομολόγια από την Ευρώπη και τα Βαλκάνια προς χώρες της Άπω Ανατολής, Ασίας και Αφρικής και αντιστρόφως από μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες των ηπείρων αυτών μέσω Πειραιά προς τις χώρες της Ευρώπης.

Όπως δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος του ΟΛΠ Α.Ε. κ. Γιώργος Ανωμερίτης «Μια ακόμη σημαντική δραστηριότητα του ΟΛΠ Α.Ε. μπήκε κυριολεκτικά "σε τροχιά". Μετά το σιδηροδρομικό container terminal του ΟΣΕ/ ΟΛΠ/ ΣΕΠ, άρχισε να λειτουργεί και ο β' σιδηροδρομικός σταθμός ΟΣΕ/ ΟΛΠ μεταφοράς αυτοκινήτων και φορτίων.

Σημειώνεται ότι το car-terminal του ΟΛΠ Α.Ε. είναι το μεγαλύτερο της Αν. Μεσογείου, αφού μέσω αυτού διακινούνται ετησίως 400.000-500.000 αυτοκίνητα- εμπορεύματα, παρά την κρίση. Ήδη το car-terminal επεκτείνει τις δραστηριότητές του μέσω υπόγειας σήραγγας προς το γειτονικό χώρο ιδιοκτησίας ΟΛΠ ΑΕ έκτασης 90.000 τ.μ. Υπενθυμίζεται ότι με το νέο έργο οι διαθέσιμοι χώροι θα αυξηθούν στα 280.000 τ.μ., για να ολοκληρωθούν σε δυο χρόνια (2016) στα 300.000 τ.μ. μετά την αναμόρφωση του προβλήτα «Ηρακλέους»".

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter