Παρ04192024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Χρ. Λαμπρίδης: Έχουμε τα εργαλεία για να λύσουμε το πρόβλημα με το Τελωνείο στο λιμάνι, αρκεί όλες οι πλευρές «να βάλουν πλάτη»

0Λαμπρίδης

Για την συνάντηση του υπουργού Ναυτιλίας Παναγιώτη Κουρουμπλή με στελέχη της γαλλικής θυγατρικής εταιρείας Terminal Link, η οποία συμμετέχει στην κοινοπραξία που ανέλαβε τις τύχες του ΟΛΘ, μίλησε στο «Κόκκινο Θεσσαλονίκης 93,4» ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Λαμπρίδης.

Ο κ. Λαμπρίδης διαβεβαίωσε ότι οι επενδυτές «πρέπει να υλοποιήσουν τις συμβατικές δεσμεύσεις και υποχρεώσεις τους» γιατί το συμφέρον τους είναι να προχωρήσουν γρήγορα τις επενδύσεις, «γιατί όσο το λιμάνι δεν αξιοποιεί τα πλεονεκτήματα που έχει και αυτοί δεν θα έχουν κέρδη». Σύμφωνα με τον ίδιο, η βασική επένδυση που θα δώσει πνοή και θα αλλάξει τα δεδομένα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι η επέκταση του 6ου προβλήτα που θα βοηθήσει και την οικονομία της πόλης και της Β. Ελλάδας.

Απαντώντας στα αιτήματα των επενδυτών προς το ελληνικό Δημόσιο για την 24ωρη λειτουργία του Τελωνείου στο λιμάνι ο κ. Λαμπρίδης τόνισε ότι «σε αυτή τη διαδικασία δεν απαιτείται μόνο το ελληνικό Δημόσιο να κάνει βήματα, ή οι τελωνειακοί και τα Σωματεία τους να πεισθούν, πρέπει και το λιμάνι να προχωρήσει σε κάποιες διευθετήσεις, που αφορά σε χώρους ελέγχου και σε προσωπικό που πρέπει να προσληφθεί». «Έχουμε τα εργαλεία για να λύσουμε το πρόβλημα, και έχω την αισιοδοξία ότι θα προχωρήσουμε σύντομα, αρκεί όλες οι πλευρές «να βάλουν πλάτη»» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Αναφορικά με την Υπηρεσία Πλοήγησης που ο γ.γ του υπ. Ναυτιλίας δήλωσε ότι «το ακούσαμε για πρώτη φορά. Όταν ανέλαβε αυτή η κυβέρνηση στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης υπήρχαν τρεις πλοηγοί, στην πραγματικότητα δύο, όντως υπήρχε ένα ζήτημα. Σήμερα στην υπηρεσία λειτουργούν πέντε πλοηγοί, νομίζω ότι το λιμάνι λειτουργεί μια χαρά και δεν έχουμε ζητήματα. Ωστόσο για την κάλυψη εκτάκτων αναγκών προσλαμβάνουμε έναν έκτακτο πλοηγό και βγήκε πριν λίγες μέρες ο διαγωνισμός για την πρόσληψη ενός μόνιμου πλοηγού, φτάνοντας στους εφτά».

Σύμφωνα με τον ίδιο, με τους εφτά πλοηγούς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης είναι πλήρως καλυμμένο, και έχει υπάρξει η δέσμευση ότι θα έρθει σύγχρονο σκάφος της υπηρεσίας, ενώ αυξήθηκαν και οι οργανικές θέσεις ώστε αν χρειαστεί στο μέλλον να υπάρξουν και άλλες προσλήψεις. «Οι προηγούμενες κυβερνήσεις έβαζαν το θέμα της ιδιωτικοποίησης της πλοηγικής υπηρεσίας. Η πλοήγηση δεν μπορεί να παρέχεται από ιδιώτες, ασφαλώς θα παρέχεται από το Δημόσιο. Είναι πολλοί οι μνηστήρες που θέλουν να πάρουν την Υπηρεσία, οι προηγούμενες κυβερνήσεις το είχαν δρομολογήσει απαξιώνοντας την Υπηρεσία» σημείωσε χαρακτηριστικά.

Τέλος, σχολιάζοντας το δημοσίευμα της εφημερίδας «Αυγή» σε σχέση με ένα ιδιότυπο φακέλωμα των εργαζομένων το οποίο επιχείρησε η διοίκηση του Οργανισμού Λιμένα Πειραιώς ο γενικός γραμματέας του υπουργείου τόνισε πως «υπήρξε παρέμβαση του υπουργείου Εργασίας και εξηγήθηκε στους ανθρώπους του ΟΛΠ ότι και η σύμβαση περιέχει ρήτρες ότι πρέπει να σέβονται την εργατική νομοθεσία, αλλά και η πρόθεση της κυβέρνησης είναι να προστατέψει την εργασία και δεν μπορούν να γίνουν ανεκτές τέτοιες συμπεριφορές και πρακτικές».

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter