Ο σιδηρόδρομος, η ανταγωνιστική αρένα Ο.Λ.Π.- Ο.Λ.Θ.
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 17 Απριλίου 2018 15:13
«Η αγορά και η γεωγραφία είναι τα δύο στοιχεία που θα δώσουν την απάντηση στο κατά πόσο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης θα καταφέρει να κερδίσει το φορτίο εκείνο που κατευθύνεται προς την κεντρική Ευρώπη».
Αυτό υποστήριξε ο Προέδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του λιμανιού του Ο.Λ.Θ. κ. Σωτήρης Θεοφάνης απαντώντας στην ερώτηση του TheSeaNation, στο κατά πόσο προκύπτει ανταγωνιστικό θέμα μεταξύ του λιμανιού του Πειραιά και του λιμανιού της Θεσσαλονίκης σε σχέση με τις σιδηροδρομικές συνδέσεις.
Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι αυτή τη στιγμή το λιμάνι του Πειραιά εξυπηρετείται με πέντε συρμούς την εβδομάδα που εκκινούν από το Επίνειο με προορισμό την Ευρώπη.
Σύμφωνα με τα στελέχη της ΟΛΠ Α.Ε.μέσα στην επόμενη διετία οι συρμοί αυτοί θα έχουν τριπλασιαστεί, με αποτέλεσμα το λιμάνι του Πειραιά να μετεξελιχθεί σε ένα main hub το οποίο θα συνδέει την Ασία με την Ευρώπ.
Ο κ. Θεοφάνης, σχολιάζοντας αυτά τα δεδομένα επεσήμανε ότι γεωγραφικά η θέση του λιμανιού της Θεσσαλονίκης είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα το οποίο σε συνδυασμό με μια σύγχρονη και αποτελεσματική σιδηροδρομική σύνδεση είναι ικανό να δώσει ένα προβάδισμα σε σχέση με τον Πειραιά.
Ο ίδιος υπογράμμισε ότι αυτό είναι το μόνο σημείο στο οποίο «βλέπει» να υπάρχει ένα ανταγωνιστικό θέμα μεταξύ τω δύο λιμανιών εκτιμώντας ότι γενικά δε θα υπάρξει τέτοιο θέμα μιας και τα δύο λιμάνια απευθύνονται σε δυο διαφορετικές αγορές.
Εξάλλου, απαντώντας σε άλλη ερώτηση του TheSeaNation για το κατά πόσο η επίλυση του θέματος του ονόματος των Σκοπίων θα υποβοηθήσει το λιμάνι είπε ότι στο βαθμό που εν τέλει επιτευχθεί μια λύση και δεδομένου πως χώρες όπως η FYROM και η Σερβία, δεν έχουν πρόσβαση στη θάλασσα σίγουρα αυτό είναι ένα στοιχείο το οποίο μπορεί να λειτουργήσει θετικά στη ενίσχυση του μεταφορικού έργου του Ο.Λ.Θ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΞΕΔΩΣΕ Ο Ο.Λ.Θ