Ναυτικοί Πράκτορες: Η κατάργηση της νυχτερινής βάρδιας αποδομεί τον ΟΛΘ
- Λεπτομέρειες
- Κατηγορία: ΟΛΘ
- Δημοσιεύτηκε στις Τρίτη, 22 Αυγούστου 2017 09:15
Τη σφοδρή του ανησυχία για την απόφαση που έλαβε η Ομοσπονδία Τελωνειακών Υπαλλήλων Ελλάδος (ΟΤΥΕ) να καταργήσει τη νυκτερινή βάρδια στην Πύλη «16» του ΟΛΘ, θέμα το οποίο ανέδειξε η Voria.gr ,εξέφρασε με επιστολή του ο Σύνδεσμος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης. Συγκεκριμένα, ο σύνδεσμος εκτιμά ότι η παραπάνω απόφαση θα επιφέρει «καταστρεπτικά αποτελέσματα για το ίδιο το λιμάνι και για όλο τον επιχειρηματικό κλάδο των ελληνικών εξαγωγών, διότι η επιβολή αυτής της απόφασης πλήττει τις εξαγωγές» επειδή το λιμάνι δεν θα «εργάζεται στην Γ’ Βάρδια, δηλαδή το 33% των εργάσιμων ωρών».«Με αυτή την απόφαση, αποδομείται πλήρως ο ρόλος του λιμένος Θεσσαλονίκης, δίνοντας ισχύ στο λιμάνι του Πειραιά. Δεν θα πρέπει να μας διαφεύγουν ουδόλως της προσοχής, τα προβλήματα που ταλαιπώρησαν αυτόν τον χώρο είτε με τους αγρότες, είτε με τους πρόσφυγες, είτε με τις απεργίες των σιδηροδρόμων ή και ακόμη των εργαζομένων του λιμένος» προσθέτουν οι Ναυτικοί Πράκτορες. Τα μέλη του συνδέσμου υποστηρίζουν στην επιστολή τους ότι μετά την απόφαση της ΟΤΥΕ, υπήρξε άμεσα προσέγγιση στην οποία συμμετείχαν η Διευθύντρια του Α’ Τελωνείου (Ελεύθ. Ζώνη), η Διοίκηση της Ο.Λ.Θ. Α.Ε. και ο Σύλλογος Ναυτικών Πρακτόρων Θεσσαλονίκης, όπου προτάθηκε λύση για τον έλεγχο των φορτίων των εμπορευματοκιβωτίων όταν απαιτείται από το σύστημα και μάλιστα με την οικονομική επιβάρυνση των Ναυτιλιακών γραμμών. «Φυσικά ως απάντηση υπήρξε η ανακοίνωση της Ο.Τ.Υ.Ε. με την επιβολή των νέων συνθηκών λειτουργίας της ΠΥΛΗΣ 16» συμπληρώνουν τα μέλη. Ο σύνδεσμος αναφέρει πως παρότι δεν μπορεί να γνωρίζει τον βαθμό δικαίου των αιτημάτων της Τελωνειακής Υπηρεσίας, που -όπως αναφέρει- είναι γεγονός ότι βρίσκεται πάντα στην πρώτη γραμμή εργασίας αλλά και με όλους τους κινδύνους ευθυνών που απορρέουν λόγω της φύσης της Υπηρεσίας, δεν είναι δυνατόν σε κάθε διαφορά που υπάρχει μεταξύ ενός κλάδου (Ιδιωτικού ή Δημόσιου φορέα) και ενός υπουργείου, να βρισκόμαστε πάντα εις το μέσον, ως Θεσσαλονίκη και ως Βόρεια Ελλάδα, και να επωμιζόμαστε οικονομικά και ως δυσφήμιση σε διεθνές επίπεδο το βάρος των οποιωνδήποτε αποχών.Τέλος, ο σύνδεσμος καλεί το υπουργείο Οικονομικών να δώσει τη λύση του «προβλήματος που δημιουργείται από την παραπάνω απόφαση της Ο.Τ.Υ.Ε. διότι εάν τελικά ισχύσει, θα είναι καταστροφική και για την Οικονομία της Ελλάδος και φυσικά για όλους τους επαγγελματίες του Βορειοελλαδικού χώρου και τις Ελληνικές εξαγωγές».
Πηγή: voria.gr