Δευ12232024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Θεσσαλονίκη: «Τα τραίνα που (δεν…) φύγαν…»

olth 00

Σε εκκρεμότητα φαίνεται να παραμένει η προσπάθεια βελτίωσης της σιδηροδρομικής κάλυψης του εμπορικού λιμένα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Αλεξανδρούπολης παρά το γεγονός ότι αυτή αποτελεί «διακαή πόθο» των παραγωγικών τάξεων της Β. Ελλάδος που στοχεύουν σε «άνοιγμα» στις αγορές της κεντρικής και ανατολικής Ευρώπης.

Το εν λόγω ζήτημα πάντως αποτέλεσε αντικείμενο σύσκεψης χθες όπου μεταξύ των άλλων εξετάστηκαν παράμετροι η διευθέτηση των οποίων θα επιτρέψει στο εγγύς μέλλον να δρομολογηθούν εμπορικοί συρμοί από και προς το λιμάνι της Θεσσαλονίκης. Η σημασία της σιδηροδρομικής κάλυψης του λιμένα έχει καταστεί προφανής καθώς κύκλοι των παραγωγικών τάξεων της Β. Ελλάδος επισείουν στοιχεία που αναφέρονται στις δυνατότητες ανάπτυξης των logistics αλλά και γενικότερα των συνδυασμένων μεταφορών στον άξονα της σιδηροδρομικής Εγνατίας. Η σημασία του οποίου το τελευταίο διάστημα έχει προσλάβει ιδιάζουσα σημασία λόγω της κοσμογονίας στην βελτίωση των σιδηροδρομικών υποδομών σε χώρες μέλη της ΕΕ της ανατολικής Ευρώπης, της σιδηροδρομικής διασύνδεσης της ευρωπαϊκής με την ασιατική πλευρά της Τουρκίας στην Κωνσταντινούπολη και όχι μόνο. Το εσχάτως πολυσυζητημένο momentum για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης φαίνεται, σύμφωνα με εκτιμήσεις κύκλων των παραγωγικών τάξεων, να «χάνει το τραίνο» των εξελίξεων, παρά το γεγονός ότι Επιμελητηριακοί ως επί το πλείστον φορείς από δεκαετίας και πλέον είχαν σημειώσει την αξία του σιδηροδρομικού άξονα της Εγνατίας καταδεικνύοντας παράλληλα από τότε το θέμα της σιδηροδρομικής κάλυψης του λιμένα της Αλεξανδρούπολης αλλά και της ανανέωσης των υποδομών που είχαν κατασκευαστεί στην αρχή του εικοστού αιώνα.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter