Πεμ12262024

Last updateΠεμ, 26 Δεκ 2024 4pm

Η APM ολοκλήρωσε την επέκταση του MedPort Tangier

0APM Terminals

Το Medport Tangier, το οποίο έχει δει αύξηση του όγκου καθώς τα πλοία απομακρύνθηκαν από την Ανατολική Μεσόγειο και την Ερυθρά Θάλασσα, προετοιμάζεται για την επόμενη ανάπτυξή του, καθώς η APM Terminals ολοκλήρωσε ένα πολυετές έργο. Αναμένει να αυξήσει περαιτέρω τις δραστηριότητές της το 2025 με την έναρξη της νέας συνεργασίας Gemini μεταξύ Maersk και Hapag-Lloyd.


Η εταιρεία λειτουργεί δύο τερματικούς σταθμούς στο Μαρόκο. Με την έναρξη της νέας λειτουργίας, οι τερματικοί σταθμοί, συμπεριλαμβανομένης της Medprot Tangier, θα χρησιμεύσουν ως κόμβοι-λιμάνια του νέου δικτύου και των εμπορικών οδών ανατολής-δύσης. Ένα από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα που προωθούν οι carriers για τη νέα συνεργασία είναι η απόδοση εντός χρονοδιαγράμματος, όπου η αποδοτικότητα των λιμένων θα είναι κρίσιμη.
Η APM Terminals, ο φορέας εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών της Maersk, αναφέρει ότι η τελική φάση της επέκτασης στο Medport Tangier άνοιξε αυτό το μήνα με την προσθήκη επιπλέον χωρητικότητας 1 εκατομμυρίου TEU. Με αυτή την επέκταση, ο τερματικός σταθμός έχει πλέον χωρητικότητα 5,2 εκατομμυρίων TEU ετησίως και μια εκτεταμένη προβλήτα μήκους άνω των 6.500 ποδιών. Πέρα από τα επιπλέον 1.300 πόδια στην προβλήτα, ο τερματικός σταθμός πρόσθεσε 18 εκτάρια με επτά επιπλέον στοίβες εμπορευματοκιβωτίων.
Η δεύτερη φάση της επέκτασης ολοκληρώθηκε πριν από ένα χρόνο, τον Δεκέμβριο του 2023, επικεντρώθηκε στην εισαγωγή νέων τεχνολογιών και πρόσθετου χώρου για τη λειτουργία. Στην επέκταση περιλαμβάνονταν 14 ηλεκτρικοί αυτοματοποιημένοι γερανοί ατσάλινων σκελετών τοποθετημένοι σε ράγες και 11 ημιαυτόματοι υβριδικοί μεταφορείς. Οι τέσσερις νέοι τηλεχειριζόμενοι γερανοί πλοίου-ξηράς είναι από τους μεγαλύτερους στον κόσμο με εμβέλεια 82 μέτρων (269 πόδια), πράγμα που σημαίνει ότι μπορούν να χειριστούν σκάφη με πλάτος 26 εμπορευματοκιβωτίων ή χωρητικότητα έως 24.000 TEU.
Ο τερματικός σταθμός εγκατέστησε επίσης ένα καινοτόμο σύστημα αυτόματης πρόσδεσης που χρησιμοποιεί τακάκια κενού που μειώνουν το χρόνο που χρειάζονται τα σκάφη για να δέσουν και να απελευθερωθούν. Η APM εκτιμά ότι οι χρόνοι αδράνειας θα μειωθούν σε περίπου 15 λεπτά τόσο κατά την άφιξη όσο και κατά την αναχώρηση, εξοικονομώντας συνολικά περίπου μία ώρα χρόνου αδράνειας. Θα μειώσει επίσης τις λειτουργίες ρυμουλκών στο λιμάνι, με τον προμηθευτή Cavotec να εκτιμά μείωση των άμεσων εκπομπών κατά τον ελλιμενισμό των πλοίων κατά περισσότερο από 90% λόγω της μειωμένης χρήσης ρυμουλκών και κινητήρων πλοίων.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter