Τετ10302024

Last updateΤρι, 29 Οκτ 2024 10pm

Στο Μαρόκο

0CMA

Η CMA CGM έχει αποκτήσει μερίδιο στο νέο λιμάνι εμπορευματοκιβωτίων Nador West Med του Μαρόκου, στο πλαίσιο επιχειρησιακής ανάπτυξης που θα προσθέσει εκατομμύρια TEU της απαραίτητης ικανότητας μεταφόρτωσης για την ευρωπαϊκή και μεσογειακή αγορά.
Για χρόνια, η κυβέρνηση του Μαρόκου εξετάζει έναν δεύτερο κόμβο μεταφόρτωσης για να συμπληρώσει το υπάρχον megaport του, το Tanger Med. Το 2016, ξεκίνησε την κατασκευή ενός νέου λιμανιού πολλαπλών χρήσεων στον κόλπο της Betoya, περίπου 120 ναυτικά μίλια ανατολικά του στενού του Γιβραλτάρ. Τον Ιούνιο, με το λιμάνι να έχει ολοκληρωθεί σε μεγάλο βαθμό, η μαροκινή κυβέρνηση ανέθεσε στον εγχώριο φορέα εκμετάλλευσης τερματικού σταθμού Marsa Maroc μια 25ετή παραχώρηση 200 εκατομμυρίων δολαρίων για την ανάπτυξη και λειτουργία της πρώτης φάσης 175 στρεμμάτων του συγκροτήματος εμπορευματοκιβωτίων του λιμανιού.
Η Marsa Maroc ανακοίνωσε τώρα μια συνεργασία με την CMA CGM για την ανάπτυξη του μισού από αυτή την περιοχή μίσθωσης από κοινού. Η μαροκινή εταιρεία διατηρεί μερίδιο 51% στο έργο και μαζί θα επενδύσει 280 εκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2027. Το αναθεωρημένο σχέδιο ανάπτυξης αυξάνει τον αριθμό των γερανών RTG και STS επί τόπου, αποδίδοντας 1,2 εκατομμύρια TEU ετησίως χωρητικότητας από 2.500 πόδια χώρου αποβάθρας. Με 59 πόδια βάθος κατά μήκος, το λιμάνι έχει όλο το νερό που χρειάζεται για να φιλοξενήσει τα boxships Megamax-24 που εξυπηρετούν εμπορικές λωρίδες Ασίας-Ευρώπης.
Ο όμιλος CMA CGM έχει 1.300 υπαλλήλους στο Μαρόκο και διαθέτει τερματικό σταθμό στην Καζαμπλάνκα και 40% τερματικό σταθμό στο Tanger Med. Με το La Méridionale, η CMA CGM λειτουργεί επίσης υπηρεσία πορθμείων μεταξύ Μασσαλίας και Tangier-Med.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter