Σαβ10052024

Last updateΣαβ, 05 Οκτ 2024 2pm

Στις 15 Ιανουαρίου…

0Containers stacked

Στο χρονικό ορόσημο της 15ης Ιανουαρίου στρέφει το βλέμμα η παγκόσμια εφοδιαστική γιατί τότε θα πρέπει να έχουν καταλήξει οι διαπραγματεύσεις μεταξύ της εργοδοσίας στα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ με την ILA που εκπροσωπεί συνδικαλιστικά τους λιμενεργάτες σε αυτά τα λιμάνια για το «φλέγον» ζήτημα της αυτοματοποίησης. Η πρόσφατη απόφαση να επιστρέψουν στις εργασίες τους οι λιμενεργάτες και οι συνδικαλιστικοί φορείς στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων ουδόλως καθησύχασε την εφοδιαστική. Ωστόσο Ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν και η υπηρεσιακή υπουργός Εργασίας Τζούλι Σου εξέδωσαν ανακοινώσεις τονίζοντας ότι οι συλλογικές διαπραγματεύσεις λειτούργησαν. Επικρότησαν τις προσπάθειες, τη γρήγορη συμφωνία και την αναγνώριση της ζωτικής συμβολής των λιμενεργατών.
Αμερικανικά μέσα μαζικής ενημέρωσης ανέφεραν ότι ο διακανονισμός είναι για 4 δολάρια ανά ώρα σε μισθούς ετησίως, που ισοδυναμεί με περίπου 10% αυξήσεις για κάθε ένα από τα έξι χρόνια της σύμβασης. Η συνολική αύξηση των 24 δολαρίων είναι 62% για τη διάρκεια της σύμβασης. Λένε ότι η απεργία ισοδυναμούσε με τη διαφορά μεταξύ μιας προσφοράς 3 δολαρίων την ώρα από την USMX και ενός ελάχιστου ποσού 4 δολαρίων που όρισε το συνδικάτο.
Το σχέδιο είναι ότι οι δύο πλευρές θα επιστρέψουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων για να επιλύσουν τα εναπομείναντα ζητήματα με το Master Contract να παρατείνεται μέχρι τις 15 Ιανουαρίου. Θα πρέπει ακόμα να αντιμετωπίσουν τη ζήτηση της ILA για μη αυτοματοποίηση. Η USMX πρότεινε τη συνέχιση των ισχυόντων συμβατικών όρων για την αυτοματοποίηση. Αυτό απαιτεί μια επιτροπή που θα περιλαμβάνει εκπροσώπους των συνδικάτων για να εξετάσει οποιοδήποτε αίτημα από τους φορείς εκμετάλλευσης τερματικών σταθμών για οποιαδήποτε συστήματα αυτοματισμού.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter