Σαβ12282024

Last updateΣαβ, 28 Δεκ 2024 6pm

Σε δύο εβδομάδες…

0Containers stacked

Δύο εβδομάδες μέχρι την πιθανή πρώτη ημέρα μιας απεργίας για τα εμπορευματοκιβώτια και την κυκλοφορία Ro-Ro στα λιμάνια της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ και του Κόλπου, καθώς η International Longshoremen’s Association αρνήθηκε να επαναλάβει τις διαπραγματεύσεις για την κύρια σύμβαση.

Χωρίς σημάδια κυβερνητικής παρέμβασης, παρά την παρότρυνση των φορτωτών, η βιομηχανία αναζητά εναλλακτικές λύσεις, ενώ οι αναλυτές προσπαθούν να προβλέψουν τον αντίκτυπο φοβούμενοι το χάος στην εφοδιαστική.
Προ του αδιεξόδου περισσότερες από 117 εμπορικές οργανώσεις απέστειλαν ανοιχτή επιστολή προς τον πρόεδρο Τζο Μπάιντεν εκφράζοντας «σημαντική ανησυχία για την κατάσταση των διαπραγματεύσεων», λέγοντας ότι είναι «επιτακτική ανάγκη» για την κυβέρνηση να επαναφέρει τις πλευρές στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. «Μια απεργία σε αυτό το χρονικό σημείο θα είχε καταστροφικές επιπτώσεις στην οικονομία, ειδικά καθώς ο πληθωρισμός βρίσκεται σε πτωτική τάση», αναφέρει η ομάδα των εμπορικών ενώσεων στην επιστολή της.
Η ILA, ωστόσο, εξέδωσε μια νέα δήλωση εστιάζοντας εξ ολοκλήρου στους μισθούς και αναμασώντας παλιές αυξήσεις μισθών, ή την έλλειψή τους, που χρονολογούνται από τη δεκαετία του 1990. Επικαλούμενη τον πληθωρισμό και τα χρόνια χαμηλών αυξήσεων, η ILA λέει ότι οι «πενιχρές ετήσιες αυξήσεις» είναι ιστορία. Η ILA δήλωσε ότι θα απορρίψει τη θέση της United States Maritime Alliance (USMX) σχετικά με τον νέο μισθό εισόδου και ζητά μεγάλες αυξήσεις.
Θα είναι η πρώτη απεργία στην Ανατολική Ακτή από τη δεκαετία του 1970, αφήνοντας τους αναλυτές αβέβαιους για το τι θα συμβεί. Ορισμένοι προβλέπουν τεράστιες παγκόσμιες καθυστερήσεις και επιπτώσεις εάν η απεργία συνεχιστεί, με τους carriers να προβλέπουν επίσης πιθανό ευρύ αντίκτυπο σε ένα τομέα που βρίσκεται ήδη υπό πίεση από διαταραχές.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter