Παρ10182024

Last updateΠεμ, 17 Οκτ 2024 5pm

MAERSK-Vincent Clerc: Η κρίση της Ερυθράς Θάλασσας έχει εξαπλωθεί πέρα από το δίκτυο Ασίας-Ευρώπης

0Containers stacked

Σε επιβεβαίωση των αναλύσεων για την κρίση και την έκτασή της που έχει προκληθεί στις τακτικές γραμμές από την κατάσταση που επικρατεί στην Ερυθρά Θάλασσα προχώρησε ο διευθύνων σύμβουλος της MAERSK Vincent Clerc. Σε διαδικτυακή εκδήλωση με πελάτες της MAERSK χθές ο Clerc μεταξύ άλλων ανέφερε ότι οι επόμενοι μήνες θα είναι δύσκολοι τόσο για τους μεταφορείς όσο και για τις επιχειρήσεις, καθώς η κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα εκτείνεται στο τρίτο τρίμηνο του 2024. Δήλωσε δε ότι η αναδρομολόγηση των πλοίων γύρω από το Ακρωτήριο της Καλής Ελπίδας είναι δύσκολη τόσο για τους μεταφορείς όσο και για τους φορτωτές σημειώνοντας ότι δύο έως τρία επιπλέον πλοία χρειάζονται τώρα σε κάθε δίκτυο εξυπηρέτησης. Αυτό έχει περιορίσει την προσφορά χωρητικότητας, με αποτέλεσμα την εκτίναξη των ναύλων είπε. Οι ασιατικές εξαγωγές επηρεάζονται περισσότερο από τις ασιατικές εισαγωγές από τη συνεχιζόμενη κατάσταση στην Ερυθρά Θάλασσα.
Η MAERSK εκτιμά ότι αυτό οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι ασιατικές χώρες είναι σημαντικοί παγκόσμιοι εξαγωγείς και η Κίνα είναι ο μεγαλύτερος εξαγωγέας σε πολλές ασιατικές χώρες. Οι διαδρομές μεταξύ της Άπω Ανατολής και της Ευρώπης μέσω της διώρυγας του Σουέζ έχουν επηρεαστεί άμεσα, με διαταραχές στην Ερυθρά Θάλασσα να επηρεάζουν τις περισσότερες εμπορικές οδούς. Ωστόσο, οι διαταραχές έχουν επεκταθεί πέρα από τις διαδρομές Άπω Ανατολής-Ευρώπης σε ολόκληρο το ωκεάνιο δίκτυο.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter