Κυρ06302024

Last updateΔευ, 01 Ιουλ 2024 7am

Ένα λιμάνι για μεταφορτώσεις

0Containers stacked

Το 2027 αναμένεται να τεθεί σε πλήρη λειτουργία το λιμάνι Nador West Med στο Μαρόκο. Οι λειτουργίες του λιμένα ανατέθηκαν στην Marsa Maroc, η οποία λειτουργεί σήμερα 24 τερματικούς σταθμούς σε 10 λιμάνια, συμπεριλαμβανομένου του τρίτου τερματικού σταθμού στο Tangier Med, που είναι ένα άλλο κορυφαίο λιμάνι μεταφόρτωσης. Η εταιρεία έλαβε 25ετή παραχώρηση και δέσμευσε 200 εκατομμύρια ευρώ για την ανάπτυξη του Nador West Med. Το νέο λιμάνι, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει τον θαλάσσιο και λιμενικό ρόλο του Μαρόκου, βρίσκεται λιγότερο από 250 μίλια από το στενό του Γιβραλτάρ στον κόλπο Betoya. Οι σχεδιασμοί ανάπτυξης προβλέπουν την διακίνηση στις δύο αποβάθρες 6,5 εκατ TEU’s ενώ στις άλλες εγκαταστάσεις θα διακινούνται 25 εκατομμύρια τόνοι πετρελαιοειδών, έως 7 εκατομμύρια τόνους άνθρακα και 3 εκατομμύρια τόνους γενικού φορτίου.
Τα λιμάνια μεταφόρτωσης της Βόρειας Αφρικής ανέλαβαν έναν νέο κρίσιμο ρόλο το 2024. Το κλείσιμο της Ερυθράς Θάλασσας σήμαινε ότι τα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εκτρέπονταν και δεν ακολουθούσαν κανονικές διαδρομές που πήγαιναν σε λιμάνια που από την Ελλάδα έως την Ιταλία και άλλα κατά μήκος της Μεσογείου. Πολλοί μεταφορείς επέλεξαν να μεταφορτώσουν εμπορευματοκιβώτια από λιμάνια όπως η Tangier Med στην ανατολική Μεσόγειο και ως εκ τούτου, η Tangier Med και άλλοι αντιμετωπίζουν καθυστερήσεις και συμφόρηση λόγω του μεγάλου όγκου. Επιπλέον, τα νέα τέλη ανθρακούχων εκπομπών της ΕΕ θα οδηγήσουν περισσότερους όγκους στους λιμένες μεταφόρτωσης, καθώς οι μεταφορείς εργάστηκαν για τη διαχείριση βάσει των κανονισμών και των τελών για τις εκπομπές προσαρμογής στον στόχο του 55 %.

Περισσότερα νέα

News In English

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Εγγραφή NewsLetter